Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی کل ارتش سوریه در واکنش به حمله موشکی آمریکا، فرانسه و انگلیس بیانه‌ای صادر  و اعلام کرد که منطقه غوطه شرقی کاملا از تروریسم آزاد شده است.

ارتش سوریه شامگاه شنبه در این بیانیه اعلام کرد که همزمان با مقابل پدافند هوایی سوریه با حمله مشترک آمریکا، فرانسه و انگلیس به مناطقی در سوریه، یگان های نیروهای مسلح، نیروهای مردمی و متحد شهرک های غوطه شرقی دمشق را از تروریسم به طور کامل پاکسازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که، شهر «دوما»، آخرین مقر تروریست‌ها در غوطه شرقی از لوث وجو آن‌ها پاکسازی شده و یگان‌های مهندسی کار مین روبی و خنثی سازی بمب‌ها در این شهر را با هدف تأمین امنیت آن و بازگشت اهالی منطقه به خانه و کاشان‌های خود شروع کرده اند.

ارتش تأکید کرد که اخراج تروریست‌ها از دوما در نتیجه حمایت مردم سوریه از ارتش عربی این کشور بود.

در بیانیه فرماندهی کل ارتش سوریه تأکید شده است که مقابله با تروریسم و ریشه کن کردن آن از سوریه به رغم حمایت‌های برخی کشورهای حامی تروریست‌ها هرگز متوقف نخواهد شد تا امنیت و ثبات به همه مناطق سوریه بازگردد.

سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس صبح شنبه به بهانه حمله شیمیایی در غوطه و متهم کردن دولت سوریه به انجام این حمله، به مواضعی در دمشق و حمس حمله کردند که پدافند هوایی سوریه از مجموع 103 موشک، 71 موشک را رهگیری و منهدم کرد.

اتهای پیام/.

 

عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری

دکتر شیوا گفت:این بخش با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

وی افزود: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است. امیدواریم با راه اندازی این بخش، بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم. 

وی گفت:این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاجی کریم مردانی آذرو استاندار محترم و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریزکه در تجهیز این بخش یاری رساندند، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی