Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@20:53:17 GMT

حمله یک جنگنده ناشناس به انبار مهمات در حلب سوریه

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۹۲۵۰

منابع خبری از حمله یک جنگنده ناشناس به انبار مهمات یک پایگاه نظامی در جنوب حلب سوریه خبر دادند. آفتاب‌‌نیوز : منابع خبری از حمله یک جنگنده ناشناس به انبار مهمات یک پایگاه نظامی در جنوب حلب سوریه خبر دادند.
گفته می‌شود بر اثر این حمله، انفجار بزرگی روی داده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از حمله افراد ناشناس به آمبولانس و نیروهای اورژانس حین انجام اقدامات ویژه درمانی بربالین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دکتر فرهنگ کره‌بندی اظهار کرد: ساعت 1:50 امروز (29 فروردین‌ماه) کادر همکاران عملیاتی اورژانس حین انجام اقدامات اورژانسی برای بیمار مشکوک به سکته قلبی در منطقه مهدیس، به شدت مورد حمله سه نفر که در حالت عادی نبودند، قرار گرفتند.

وی افزود: نیروهای اورژانس با آمبولانس در حال انتقال بیمار بودند که این افراد ناشناس، آمبولانس را متوقف و به آن‌ها حمله و سپس فرار کردند.

کره‌بندی گفت: متاسفانه در این حادثه ناخوشایند علاوه بر شکستن شیشه‌ها و ضربه به ستون آمبولانس، همسر بیمار نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت. خانواده بیمار در این شرایط بیمار را که یک زن 50 ساله بود از کارشناسان اورژانس تحویل گرفتند و خود به بیمارستان انتقال دادند.

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: پیگیری و رسیدگی به این حادثه از بدو وقوع این حادثه با مراجعه مراجع انتظامی و قضایی نه تنها به عنوان یک وظیفه حرفه‌ای بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی در حال پیگیری است. از همه کارکنان و همکاران ما که در شرایط دشوار خدمات ارائه می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • عطا الله مهاجرانی: در حمله موشکی ایران هدف اصلی پایگاه «نواتیم» بود
  • سفیر ایران در سوریه: ایران دارای قابلیت‌ها و توانایی‌های لازم برای پاسخگویی است
  • گفت و شنود/ خودتو جمع کن!
  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد
  • حمله به صهیونیست‌ها جسورانه بود؛ ایران نشان داد در حمله مستقیم تردید ندارد
  • تحلیلگر آمریکایی: ایران نشان داد در حمله مستقیم تردید ندارد
  • حمله پهپادی به یک خودرو در جنوب لبنان + فیلم