Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پلیس آگاهی در عملیات مسلحانه خود سرکرده باند سرقت مسلحانه را که بادیگارد یک تاجر بود دستگیر کرد. سایر اعضای این باند نیز دستگیر شدند.

حجم ویدیو: 8.10M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12 حجم ویدیو: 8.10M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، صبح امروز محله یافت آباد شاهد تیراندازی و تعقیب و گریز چهار سارق مسلح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
پلیس آگاهی تهران پیش از انجام هر گونه اقدام مجرمانه قدم به قدم در جریان اقدامات این باند بود. سرکرده این باند که بادیگارد یک تاجر است با همراهی سه تن از دوستان خود قصد داشت تا به یک طلافروشی در محله یافت آباد دستبرد بزند اما با اقدام به موقع ماموران آگاهی تهران ناکام ماندند و پا به فرار Escape گذاشتند با این حال اعضای این باند با شلیک های متعدد پلیس Police دستگیر شدند.


یکی از اعضای این باند در جریان تیراندازی مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.
سرهنگ یار احمدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ دراین باره گفت: تمام اعضای باند سرقت Stealing مسلحانه تقریبا 30 سال سن دارند و از آنها کلی سلاح سرد، کلت کمری و دلار تقلبی کشف شده است. پلاک خودروی متهمان سرقتی بوده است و مشخص شده که یک زن با آنها همکاری داشته که پلیس هنوز نتوانسته همدست زن این باند سرقت مسلحانه را دستگیر کند

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیش‌تر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین که در در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منطور کاهش جرم و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است، اما سلاح در دسترس مجرمان هست و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتما اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!