Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@12:19:57 GMT

مفتی اعظم سوریه: متجاوزان انسان نیستند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۹۷۰۸

مفتی اعظم سوریه: متجاوزان انسان نیستند

شیخ احمد بدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه روز شنبه در دیدار با هیاتی از انگلیس گفت: دولت هایی که مردم ما را بمباران کردند بویی از انسانیت نبرده اند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شیخ احمد بدرالدین حسون در دیدار با هیاتی انگلیسی متشکل از شماری از اعضای مجلس اعیان، اسقف ها، کشیش ها و روزنامه نگاران افزود: مردم انگلیس باید واقعیت مشکلات و مصایب مردم سوریه که به واسطه تروریسم و سیاست های حمایتی از آن ها به وجود آمده، آگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سوریه به لحاظ دینی و تاریخی از اهمیت بالایی برخوردار است ، گفت: سوریه نقش مهمی در نشر رسالت های ادیان آسمانی داشته است.

مفتی اعظم سوریه خطاب به هیات انگلیسی گفت: شما زندگی مردم سوریه را دیدید و امیدواریم که مشاهدات خود را به دولت هایتان منتقل کنید و از آن ها بخواهید به جای نفرت ، بذر محبت بکارند.

از سوی دیگر هیات انگلیسی با اعلام حمایت و همبستگی با مردم سوریه در مبارزه علیه تروریسم افزود: مشاهدات خود را از سوریه و وقایع جاری آن به افکارعمومی کشورشان منتقل می کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حمله به سوریه تجاوز نظامی مفتی اعظم سوریه هیأت انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل عبورا ین رژیم از خطوط قرمز ایران بود. - اخبار استانها -

 سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه همایش تبیین عملیات وعده صادق که در دانشگاه فرهنگیان استان البرز برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: بعد از اتفاقات و حوادثی که بعد از عملیات طوفان بزرگ الاقصی و 7 اکتبر افتاد، رژیم صهیونیستی دست به جنایات و وحشی گری بسیاری زد که از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران عبور کرد.

وی  اظهار داشت: کشتار 33 هزار زن، مرد، کودک عیرنظامی از جمله این خطوط قرمز بود.

حیدرنیا ادامه داد: این رژیم برای فرار از شکست و ترمیم عملیات طوفان‌الاقصی که عملیاتی تغییرناپذیر بود و ضربه سنگینی را به پیکره و هیمنه دشمن اسلامی وارد کرده بود، آشفته شده و به همین دلیل شروع به کشتار غیرنظامیان کرد.

وی افزود: در ادامه این جنایات، رژیم صهیونیستی دست به اقدامات و خباثت دیگری در به شهادت مستشاران نظامی ایران که به دعوت کشور سوریه در این کشور حضور داشتند، زد.

سردار حیدرنیا در ادامه به عبور از خط قرمز دیگر رژیم صهیونیستی اشاره کرده و گفت: همچنین اقدام دیگری که این رژیم انجام داد حمله به کنسولگری ایران در دمشق که به مثابه حمله به خاک ایران است، بود که باعث به شهادت رساندن تنی چند از مستشاران نظامی دیگر ایران شد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مقام معظم رهبری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد، فرزندان مقام معظم رهبری در نیروهای مسلح و بخصوص در سپاه پاسداران عملیات بزرگ وعده صادق را با توجه به مطالبات و حقی که مردم پیگیری می کردند، طرح زیری انجام و عملیات انجام شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ادامه به برجستگی‌های این عملیات اشارده کرد و افزود: این عملیات بزرگترین عملیات پهپادی ‌علیه رژیم صهیونیستی بود، اولین عملیاتی بود که از خاک جمهوری اسلامی ایران ضرب شصتی به رژیم صهیونیستی وارد کرد؛ مهمتر از این عبور پهپادهای جمهوری اسلامی ایران از گنبد آهنین و گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی بود

حیدرنیا ادامه داد: همه کشورها آمده بودند تا از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و پشتیبانی کنند و نگذارد که پاسخ مناسبی دریافت کنند، اما فرزندان این مرز و بوم نشان دادند که تنبیه متجاوز عاقبت کسانی است که به این سرزمین و خاک و به این مرز چشم داشتی دارند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) افزود: این تنبیه به قدری سخت بود که رژیم صهیونیستی و حامیانشان جرات نکردند حتی یک گلوله هم به سمت ایران پرتاب کنند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است