Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@09:23:51 GMT

خط هوایی گردشگری برزیل به ایران راه افتاد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۰۳۲۶

خط هوایی گردشگری برزیل به ایران راه افتاد

پول‌نیوز - ابراهیم پورفرج، مجری این تور در ایران گفت: این نخستین چارتر هوایی گردشگری در این مسیر است که برای نخستین بار برقرار شده و ٦٢ گردشگر برزیلی به همراهی ١٤ خدمه با هواپیمای انگلیسی اختصاصی از طریق آن به ایران سفر کردند.

وی افزود: این پرواز پس از آنکه در ژاپن، چین و هند توقف داشت روز جمعه ٢٤ فروردین ماه به ایران وارد شد و پس از چهار روز توقف در استان فارس، کشورمان را به مقصد ایتالیا، مراکش و در پایان برزیل ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او، این خط هوایی، اختصاصی گردشگران و یکطرفه به ایران است که با آن تور ترکیبی بین چند کشور برگزار می‌شود، هر چند که طرح آن مشترک بین دو شرکت برزیلی و ایرانی (پاسارگادتورز) اجرا می شود و قرار است ادامه داشته باشد و احتمالا در سال تا دو بار این پرواز از برزیل به مقصد ایران انجام شود.

او درباره علت انتخاب استان فارس برای توقف این هواپیما و گردشگران آن، گفت: این هواپیمای چارتری با توجه به نوع برنامه‌ریزی‌ای که دارد توقف‌های کوتاهی در مقاصد می‌تواند داشته باشد که با توجه به وجود آثار جهانی شناخته شده‌ای همچون پرسپولیس و پاسارگاد در استان فارس و آماده بودن زیرساخت‌ها در فرودگاه شیراز، این انتخاب صورت گرفت.

او همچنین در مورد شرایط ورود این هواپیما به ایران اظهار کرد:برای برقراری این پرواز اختصاصی و ورود این هواپیما به ایران هیچ مشکلی وجود نداشت و تا کنون همکاری‌های خوبی صورت گرفته است.

وی درباره درآمد و سود چارترهای هوایی گردشگری برای ایران، گفت: گردشگرانی که معمولا با هواپیماهای اختصاصی و چارتری سفر می‌کنند به خاطر خدمات ویژه‌ای که دریافت می‌کنند، بیشتر از مسافران معمولی هزینه می کنند و درآمد و اشتغالزایی قابل توجهی دارند. ما قبلا هم گردشگرانی را با کشتی‌های کروز و قطارهای اختصاصی به ایران آورده ایم، درآمدی که پروازهای چارتری ایجاد می‌کنند، به مراتب بیشتر از آنها است، چون مسافران کروز و قطار در وسیله نقلیه خود اقامت می‌کنند و بخشی از هزینه‌های خود را به این شکل کاهش می‌دهند.

پورفرج افزود: مهمتر از درآمدزایی، برقراری چارترهای هوایی گردشگری در شرایط حاضر منطقه، سطح امنیت آسمان ایران را نشان می دهد که تبلیغ مثبتی برای کشور و گردشگری نیز خ‌اهد بود.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته اخیر لیگ دسته اول تیم دریای بابل مقابل مس شهر بابک به میدان رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نکته قابل توجه در حاشیه این بازی حضور تعدادی از هواداران خانم در اطراف ورزشگاه بابل بود.

با توجه به اینکه ورزشگاه شهر بابل از نظر زیرساختی امکان پذیرایی از هواداران زن را ندارد هنوز مجوز حضور بانوان در این ورزشگاه صادر نشده اما زنان علاقمند به فوتبال و طرفداران بابلی در بازی اخیر تیم خود را تنها نگذاشتند.

تعدادی از علاقمندان خانم تیم دریای بابل در پشت در ورزشگاه و از پشت فنس‌ها به حمایت از تیم محبوب شهر خود پرداختند. علاوه بر مردان که روی سکوهای ورزشگاه مستقر شده بودند زنان نیز از پشت نرده ها به حمایت از تیم خود دست زدند و تصاویر جالبی از حضور آنها به ثبت رسید.

عکاس: امیر صالحیان

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل (فیلم)
  • سیل وحشتناک در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شدند (فیلم)
  • ببینید | گفت و گوی اختصاصی با وکیل تتلو
  • توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • توقف‌ تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)