Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@11:51:35 GMT

هراز و فیروزکوه زمستانی شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۰۴۴۶

هراز و فیروزکوه زمستانی شد + عکس

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محدوده‌های امامزاده هاشم، تونل تکاور، منظریه و لاسم در محور هراز، محدوده گدوک در فیروزکوه و پیست آبعلی در شرق استان تهران بارش برف جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که شدت بارش برف در هراز و فیروزکوه قابل توجه است از ترافیک سنگین در محدوده پولور- امامزاده هاشم در محور هراز به دلیل بارش برف سنگین خبر داد و گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی و مجهز بودن به زنجیر چرخ برای تردد در محورهای هراز و فیروزکوه الزامی است.

وی به بارش باران در اکثر محورهی استان‌های تهران، خراسان جنوبی، مازندران، البرز و گلستان پرداخت و گفت: در محورهای نیشابور- مشهد و تربت حیدریه- مشهد در خراسان رضوی، محورهای تبریز- آذرشهر، تبریز- میانه، تبریز- مرند در آذربایجان شرقی و بجنورد- آشخانه در خراسان شمالی باران می‌بارد.

سرهنگ رحمانی به مه‌گرفتی همراه با کاهش دید در محورهای بجنورد- آشخانه و بجنورد- اسفراین در خراسان شمالی اشاره و بیان داشت:در محور آزادشهر- شاهرود در استان گلستان، محورهای نیشابور- مشهد و تربت حیدریه- مشهد در خراسان رضوی، سراب اردبیل در آذربایجان شرقی، بیرجند- قائم در خراسان جنوبی مه‌گرفتگی با کاهش دید گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا ادامه داد: در محورهای استان اردبیل وزش باد شدید همراه با گردو خاک وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص ترافیک ورودی کلانشهر تهران اعلام کرد: ترافیک در آزادراه کرج- تهران سنگین و در آزادراه قزوین- کرج نیمه‌سنگین است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص وضعت ترافیکی و جوی محور‌های شمالی اعلام کرد: تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت‌وبرگشت) روان است. همچنین محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد مداخلات جوی‌اند.

بر اساس اعلام این مرکز در خصوص سایر محور‌ها نیز ترافیک سنگین در آزادراه قم – تهران محدوده بهشت‌زهرا، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران حدفاصل رضی آباد تا شهرقدس و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های گلشهر، مهرویلا و حدفاصل استاندارد تا پل کلاک در جریان است.

علاوه بر این بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های همدان، سمنان، قم، مرکزی، گلستان و گیلان گزارش شده است.

همچنین مرکز مدیریت راه‌های کشور محور‌های مسدود غیرشریانی را محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه و طبس – بردسکن اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی