Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@10:46:44 GMT

قدرداني رئيس ستاد مرکزي راهيان نور از صداوسيما

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۰۷۶۲

قدرداني رئيس ستاد مرکزي راهيان نور از صداوسيما

خبرگزاري آريا - رئيس ستاد مرکزي راهيان نور کشور و رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس از نقش موثر رسانه ملي در افزايش کمّي و کيفي برنامه‌هاي راهيان نور در نوروز امسال قدرداني کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، سردار سرتيپ بهمن کارگر در گفت‌وگويي تلويزيوني، ضمن مثبت ارزيابي کردن عملکرد صدا و سيما درخصوص پرداختن به رويداد عظيم فرهنگي راهيان نور اظهار کرد: افزايش 10 درصدي بازديدکنندگان مناطق عملياتي غرب و جنوب کشور نسبت به سال گذشته بيانگر نقش موثر و بي‌بديل صدا و سيما در اعزام پرشور کاروان‌هاي راهيان نور به اين مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با تقدير از مديران و برنامه‌سازان صداو سيما در پوشش اخبار اعزام کاروان‌هاي راهيان نور گفت: 70 درصد افرادي که در اين مناطق حضور پيدا کردند، اطلاعات سفر را از صدا و سيما دريافت کرده بودند و رسانه ملي، نقش موثري در افزايش کمّي و کيفي برنامه‌هاي اجرا شده در اين مناطق داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • واکنش صداوسیما به ادعای هک شدن
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات