Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير امور شعب و بازاريابي بانک توسعه صادرات هدف‌گذاري‌هاي مهم براي جذب مشتريان جديد در سال 97را زمينه جذب‌ سه گروه اعلام کرد و گفت: اين مشتريان شامل شرکتهاي دانش بنيان، شرکت هاي بزرگ بورسي صادرات محور و همچنين شرکتهاي کوچک و متوسط هستند.
به گزارش خبرگزاري آريا، حبيب احمدي با اشاره به رسالت و مأموريت بانک توسعه صادرات ايران براي حمايت از صادرات غيرنفتي و رشد اقتصادي گفت: همه برنامه ريزي ها و راهبردهاي اتخاذ شده در بانک در سطوح مختلف براي نيل به اين اهداف اتخاذ شده و مديريت امور شعب و بازاريابي نيز تمام اهتمام خود را به کار بسته تا بيش از پيش در تحقق اين مهم گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبيب احمدي با اشاره به اهميت ارتباط مؤثر با مشتريان و صادرکنندگان به عنوان کليد تعامل سازنده خاطر نشان کرد: برنامه ريزي براي برگزاري نشستهاي تخصصي در استانها با صادرکنندگان و فعالان اقتصادي، مهمترين برنامه مديريت امور شعب و بازاريابي براي برقراري تعامل دوسويه، شناخت نيازها و خواسته هاي صادرکنندگان و پاسخگويي مستقيم به مشکلات آنها بوده است؛ اين نشستها از 2 سال پيش آغاز شده و طي آن سعي شده در راستاي درک و شناخت نيازهاي واقعي صادرکنندگان رفع مشکلات آنها برنامه ريزي کنيم.
احمدي اذعان داشت: در کنار نشست هاي ياد شده، هماهنگي لازم براي حضور مديرعامل و اعضاي محترم در استانها در دستور کار قرار گرفته تا زمينه ارتباط مستقيم مديران ارشد بانک با صادرکنندگان نيز اجرايي شود.
حبيب احمدي ارائه خدمات مشاوره اي از طريق برگزاري کارگاه هاي آموزشي براي مشتريان توسط باشگاه مشتريان بانک را از ديگر برنامه هاي اين مديريت براي سال آتي ذکر کرد و گفت: هدف از اين تشکيل اين کارگاه ها، تبيين آخرين نکات کارشناسي، فني و تخصصي بانکي در حوزه هاي اعتباري، ارزي و امور بين الملل براي مشتريان است.
مدير امور شعب و بازاريابي، پوشش حداکثري صادرکنندگان نمونه ملي و استاني به ويژه صادرکنندگان استاني را از ديگر رويکردهاي اين مديريت براي سال 97 عنوان کرد و افزود: در سال آتي علاوه بر ادامه همکاري با صادرکنندگان منتخب، برنامه ريزي لازم به منظور جذب ساير صادرکنندگان از جمله صادرکنندگان شايسته تقدير نيز انجام شود.
وي گفت: تمرکز بر افزايش رضايت مشتريان از طريق راه اندازي و توسعه سامانه جامع نظرسنجي و اخذ بازخورد از مشتريان ازديگر راهبردهاي سال جديد خواهد بود تا در کنار توسعه باشگاه مشتريان ، به نحو مطلوب خدمات مورد نياز به صادرکنندگان ارائه شود.
مدير امور شعب و بازاريابي اعلام کرد: طرح پايلوت بانکداري شرکتي شاخصها، معيارها و مدل انتخاب شرکتهاي مشمول آن ، نهايي شده است و اميدواريم با اجراي کامل بانکداري شرکتي در سال آينده، گامي بلند در جهت تسهيل و تسريع ارائه خدمات به شرکتهاي منتخب طرح بانکداري شرکتي برداشته شود.
به گزارش اگزيم نيوز، حبيب احمدي با اذعان به نقش مديريت امور شعب و بازاريابي به عنوان حلقه واسط و پل ارتباطي بين صف و ستاد و مديريت ارشد بانک اظهار اميدواري کرد با تلاش و همت مضاعف همه همکاران سال جديد، سالي توام با موفقيت، در مسير خدمت رساني به مشتريان ، صادرکنندگان و فعالان اقتصادي باشد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کمک این وزارتخانه برای رفع موانع اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان، گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم