Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:18:30 GMT

۱۰۲درصد از تعهد اشتغال استان سمنان در سال۹۶ محقق شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۰۸۳۳

۱۰۲درصد از تعهد اشتغال استان سمنان در سال۹۶ محقق شد

سمنان - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: در سال۹۶ شاهد تحقق ۱۰۲ درصدی سهم استان از تعهد اشتغال و طرح‌های اشتغال‌زایی بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد همتیان صبح یکشنبه در نشستی با فرمانداران استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه در سال ۹۶، ۱۰۲ درصد از سهم اشتغال در نظر گرفته‌شده برای استان سمنان، محقق شده است، تأکید کرد: این امر نشان از اهتمام ویژه مسئولان به مقوله اشتغال در سطح استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درزمینهٔ پرداخت تسهیلات بهین یاب و طرح‌های اشتغال و حمایت از کار نیز استان سمنان در سال۹۶ و در بین ۳۱ استان کشور رتبه دوم را به خود اختصاص داد که این امر نیز دستاوردی خوب درزمینهٔ تحول اقتصادی و اشتغال محسوب می‌شود.

معاون استاندار سمنان در دیگر بخش صحبت‌های خود، گفت: با توجه به معضل کم‌آبی در کشور و استان سمنان، دولت سیاست‌های بسیار مطلوبی را برای تشویق کشاورزان به اجرای طرح‌های آبیاری نوین کرده که ازجمله آن اعطای کمک بلاعوض است که در این راستا تلاش فرمانداران و مسئولان شهرستانی برای جذب کامل این تسهیلات و اختصاص هدفمند آن‌ها نیاز مبرم استان سمنان محسوب می‌شود.

همتیان بابیان اینکه مجموعه استانداری سمنان بر تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت، تأکید دارد، گفت: احصاء این طرح‌ها دیگر رسالت فرمانداران است که باید با در نظر گرفتن اولویت‌ها نسبت به ارائه طرح‌های موردنیاز به شورای برنامه‌ریزی اقدام کنند.

وی در پایان‌بر ضرورت نگاه ویژه به تحقق شعار سال و رسالت فرمانداران دراین‌بین تأکید کرد و گفت: امیدواریم با اقدامات طراحی‌شده از سوی فرمانداران شهرستان های هشت گانه استان سمنان، شاهد تحقق شعار سال باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود

با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند. 

زمان حراج جدید سکه مشخص شد

 

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری