Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پکن - ايرنا - رسانه هاي چين امروز شنبه ضمن بازتاب بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در مورد حمله آمريکا، فرانسه و انگليس به سوريه، نوشتند رهبر ايران، اين اقدام را يک جنايت توصيف کرده است.

به گزارش ايرنا تارنماي گلوبال تايمز مي نويسد رهبر ايران قويا اين حمله را مورد انتقاد قرار داده و محکوم کرده و عاملان آن را جنايتکار توصيف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش مي افزايد که از ديدگاه رهبر ايران اين حمله در شرايطي صورت مي گيرد که آمريکا و متحدانش طعم شکست را در منطقه و سوريه چشيده اند و از روي ناکامي دست به چنين جناياتي مي زنند.
روزنامه چاينا ديلي و `شينهوا ` خبرگزاري رسمي چين نيز گزارش کردند رهبر ايران چنين حملات کورکورانه اي را بي نتيجه دانسته و افزوده است که مردم سوريه سرنوشت کشورشان را تعيين خواهند کرد.
تلويزيون مرکزي چين نيز گزارش کرد رهبر ايران اين حمله را محکوم نموده و در حضور مقام هاي ايراني تاکيد کرده است آمريکا و متحدانش از اين حمله هيچ نتيجه اي جز ناکامي و محکوميت بين المللي دريافت نخواهند کرد.
رسانه هاي گروهي چين همچنين گزارش کردند حسن روحاني رييس جمهور ايران نيز در اظهاراتي اين حمله را نتيجه عجز آمريکا و متحدانش دانسته است.
روزنامه گلوبال تايمز مي نويسد روحاني اين حمله را بازتابي از شکست سياست ها و اقدامات آمريکا و رژيم صهيونيستي در سوريه و ديگر مناطق خاورميانه دانسته است.
رسانه هاي چين نوشته اند مقام هاي ايراني از جمله وزارت خارجه اين کشور حمله آمريکا، فرانسه و انگلستان به سوريه را بشدت محکوم کرده اند.
همزمان روزنامه چاينا ديلي چين نوشته است اين محکوميت ها در شرايطي صورت مي گيرد که آمريکا، فرانسه و انگلستان بدون آنکه در انتظار نتيجه تحقيقات درباره حمله ادعايي شيميايي به دوما در سوريه باشند، دست به حمله به سوريه زده اند.
اين روزنامه مي افزايد اقداماتي از اين دست که با دور زدن شوراي امنيت و زير پا گذاشتن منشور سازمان ملل صورت مي گيرد نه تنها خلاف مقررات بين المللي است بلکه باعث مي شود تا خطر جنگ در منطقه بيش از هر زمان ديگري افزايش يابد و صلح و ثبات در سراسر جهان به خطر بيافتد.
دولت چين با انتشار بيانيه هاي مختلف از طريق وزارت خارجه و نمايندگي دايم در شوراي امنيت سازمان ملل با اقدام نظامي براي حل مساله سوريه بشدت مخالفت کرده و آن را مغاير با ماموريت شوراي امنيت و مخالف منشور اين سازمان دانسته است.
آمريکا، انگليس و فرانسه در روزهاي گذشته مدعي استفاده ارتش سوريه از تسليحات شيميايي در شهر دوما در غوطه شرقي سوريه شده و به اين همين بهانه، سحرگاه امروز به مناطقي از دمشق و حمص حمله موشکي کردند.
آساق**231**1904**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صوت بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • بیانات مهم رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • صوت بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • ببینید | بیانات رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران