Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@14:37:43 GMT

ظريف: اقدام نظامي عليه سوريه کمک به تروريست هاست

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۰۹۶۲

ظريف: اقدام نظامي عليه سوريه کمک به تروريست هاست

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- وزير امور خارجه، اقدام نظامي عليه سوريه را نشانه بارزي از بهانه تراشي آمريکا، اخلال در روند صلح و کمک به تروريست ها دانست.

به گزارش روز شنبه ايرنا، محمدجواد ظريف به دنبال تجاوز سحرگاه امروز آمريکا و برخي متحدانش به سوريه، در تماسي تلفني با وليد المعلم وزير امور خارجه آن کشور، ضمن محکوميت اين اقدام جنايتکارانه و غيرقانوني، از مقاومت مردم سوريه تمجيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران اقدام نظامي و يکجانبه عليه سوريه با هدف ادعايي کاربرد سلاح شيميايي پيش از آغاز به کار و گزارش بازرسان سازمان منع سلاح هاي شيميايي را نشانه بارزي از بهانه تراشي آمريکا و اخلال در روند صلح و کمک به تروريست ها خواند و آنرا محکوم کرد.
به گزارش ايرنا، آمريکا، انگليس و فرانسه در روزهاي گذشته مدعي استفاده ارتش سوريه از تسليحات شيميايي در شهر دوما در غوطه شرقي سوريه شده و به اين همين بهانه، سحرگاه امروز به مناطقي از دمشق و حمص حمله موشکي کردند.
مقام‌هاي آمريکايي مي‌گويند بين 100 تا 120 موشک به مواضع نظامي سوريه شليک کرده‌اند؛ تلويزيون سوريه نيز هدف قرار گرفتن فرودگاه دمشق را کذب دانست و گفت با همه موشک‌هاي شليک شده در حمص مقابله شد.
سيام**9121 ** 2023
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری

وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات سوری که در جریان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران زخمی شده بود، عیادت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان وی انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسراییل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرده بود.

افتتاح ساختمان جدید بخش کنسولی ایران در دمشقامیرعبداللهیان: آمریکا در حمله به بخش کنسولی سفارت مسئول است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب اعتراف کرد
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران