Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@20:46:21 GMT

تشریح برنامه‌های پدافند هوایی اراک به مناسبت روز ارتش

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۰۹۷۲

امین فرمهینی فراهانی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات پدافند هوایی اراک، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: هفته ارتش از 24فروردین آغاز شده و تا سی‌ام همین ماه ادامه دارد. پدافند هوایی اراک پیرو ابلاغ برنامه‌های مرکز برنامه‌هایی همچون برپایی محفل انس با قرآن؛ گرامیداشت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، دعای کمیل و ندبه را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: دیدار با آیت‌الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی با سخنرانی امیر سرتیپ ناصرآراسته، مشاور رهبر و رئیس هیئات معارف جنگ آجا، رژه روز ارتش، دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌هایی اجرایی هفته ارتش است.
فرمهینی اضافه کرد: همچنین به مناسبت هفته ارتش، برنامه اهدای خون توسط مجموعه پدافند هوایی اراک برگزار شد، مسابقه کتابخوانی با محتوای شهدای ارتش ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان سرلشکر بشیری پلاک ۷۱ واقع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم