Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه از ارائه پول خرد و اسکناس ریز به رانندگان تاکسی خبر داد و آدرس های بانکهای توزیع کننده را نیز اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد سلیمانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نیاز رانندگان تاکسی به پول خرد و اسکناس ریز در حین خدمات دهی به مسافران شهری، گفت: در این راستا دفتر نظارت پولی بانک مرکزی با همکاری تعدادی از شعب بانک ملی، اقدام به توزیع گسترده و ارائه مسکوک نیکل و اسکناس ریز به تاکسیرانان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه افزود: تاکسیرانان محترم شهر کرمانشاه می توانند به منظور تسهیل هرچه بیشتر انجام مبادلات خرد و پاسخگویی به تقاضای مسکوک موردنیاز شهروندان، به شعب مشخص شده بانک ملی مراجعه و پول خرد مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی از ارائه پول خرد و اسکناس ریز در شعب بانک ملی واقع در فردوسی(میدان فردوسی)، کاشانی(میدان آیت الله کاشانی)، جهاد(میدان جهاد)، کرمانشاه(روبروی مسجد جامع)، آزادی(میدان آزادی)، بهشتی(بلوار شهیدبهشتی)، گلستان(چهارراه گلستان)، میدان مرکزی(میدان مرکزی)، شیرودی(بلوار شهیدشیرودی)، طاقبستان(ابتدای بلوار مسکن)  خبر داد و گفت: این شعب، شعب مرجع بانک ملی برای دریافت پول خرد و اسکناس ریز هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟