Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@13:54:00 GMT

کشف 4 میلیاردی کاغذ دیواری قاچاق در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۱۲۱۷

کشف 4 میلیاردی کاغذ دیواری قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ "محمد اسماعیل مشایخ" ،گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید میرزایی حین کنترل خودرو های لاین خروجی از بندرعباس به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا  مشکوک و با توجه به حالات روحی و روانی راننده و سرنشین ، خودرو جهت بازدید و بازرسی تکمیلی به داخل یگان منتقل کردند .

سرهنگ مشایخ تصریح کرد: در بررسی دقیق تر مشخص شد که بار موجود با مدارک و پروانه گمرکی همخوانی نداشته و در بازرسی از کانتینر مذکور تعداد 7هزار و 280 رول کاغذ دیواری قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان داشت: ارزش تقریبی محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان 4 میلیارد ریال برآورد شده است که یک متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند، اظهار داشت: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد بدانند ماموران انتظامی ناجا با اشرافیت اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه قاچاقچیان با هرگونه اقدامات سودجویانه و غیرمجاز به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهند کرد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد کشور خودرو فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۲ دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر هر ۲خودرو را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداخته که در این عملیات تعداد ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاجاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر ۲ متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097147

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه