Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@22:02:24 GMT

افشاگری مقام اسرائیلی درباره حمله به سوریه

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۱۷۴۱

به گزارش پایگاه اینترنتی هیل، این مقام گفت: اسرائیل بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت پیش از این حملات، هشدار آن را از سوی آمریکا دریافت کرده بود.

یک سخنگوی سفارت آمریکا در تل‌آویو نیز اظهارنظر این مقام اسرائیلی را تایید کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال این حملات موشکی آمریکا با مشارکت انگلیس و فرانسه، آمریکا را به خاطر این حملات "تحسین" کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نتانیاهو در بیانیه‌ای کتبی گفت: اوایل صبح جمعه آمریکا، فرانسه و انگلیس در یک عملیات تحت رهبری آمریکا نشان دادند که تعهدشان محدود به اعلام اصول نیست.

نتانیاهو همچنین مدعی شد: "دولت سوریه با در اختیار گذاشتن پایگاه‌های تهاجم به ایران و نایبانش خودش را در خطر می‌اندازد."

اخیرا سوریه، ایران و روسیه، اسرائیل را متهم به یک حمله هوایی به یک پایگاه هوایی سوریه کردند.

اسرائیل اظهارنظری درباره این حمله نداشته است.

کشورهای مهاجم به سوریه اعلام کردند که "این حمله را در پاسخ به حمله‌ای با سلاح‌های شیمیایی به یک منطقه در حومه دمشق" که به ادعای آنها دولت سوریه عامل آن بوده، صورت دادند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، «یارون بلوم» مسئول سابق پرونده اسرای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ادعای نتانیاهو در مورد اینکه حماس در مذاکرات جدیت ندارد را قبول ندارد.

یارون بلوم تصریح کرد: ما دیدیم که دو مسئول جنبش حماس به قاهره سفر کردند و این جنبش در تلاش برای رسیدن به آتش‌بس دائم است اما اسرائیل این را نمی‌خواهد.

در روزهای اخیر جنبش حماس و میانجی‌گران مصری و قطری نیز بر این نکته تاکید کرده اند که توافق آتش بس و تبادل اسرا در غزه در دسترس است اما کابینه رژیم صهیونیستی در این زمینه کارشکنی می کند و به دلایلی خواستار عملی شدن این توافق نیست.

ناظران منطقه ای معتقدند نتانیاهو ادامه جنگ علیه غزه را تنها گزینه برای بقای خود در عرصه سیاسی می داند و معتقد است در صورت پایان جنگ برکناری و حتی محاکمه وی به دلیل ناکامی های متعدد در جنگ غزه و دیگر پروند ها، کلید خواهد خورد.

کد خبر 6096939 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ دادیم
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست