Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@12:59:56 GMT

محفل انس با قرآن در مسجد الغدیر ماهشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۱۷۵۲

محفل انس با قرآن در مسجد الغدیر ماهشهر برگزار شد

علی اصغر ارشدی فر گاموری مسئول روابط عمومی شورای قرآن ماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: به مناسبت سالروز مبعث پیامبر اسلام محفل انس با قرآن شامگاه گذشته 25 فروردین ماه برگزار شد.  

وی ادامه داد: این محفل قرآنی به نام شهید «حسین محمودی فر» که در 19 خرداد سال 60 در جاده آبادان به ماهشهر به شهادت رسید، نامگذاری شد و به میزبانی مسجد الغدیر شهرک شهید رجایی بندر ماهشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارشدی فر گفت: محفل انس با قرآن با قرائت مجلسی محمدعلی عساکره از سوره یوسف و الحاقه آغاز شد که با استقبال حاضران مواجه شد. سپس میلاد آلبوغبیش حافظ بیست جزء قرآن کریم در کرسی تلاوت قرار گرفت و حاضرین قسمتی از یک آیه را می‌خواندند و وی ضمن بیان نام سوره آیات کامل آن صفحه را قرائت می‌کرد.

وی افزود: همچنین اجرای گروه تواشیح نورالحیدر شامل مجتبی عبادی، سیدکمال محفوظیان، جلیل رضایی، احمد دیلمی و ساسان اصلاحیان از دیگر بخش‌های این محفل قرآنی بود. همچنین در پایان هم از نفرات برتر مسابقه حفظ سوره علق تقدیر شد.

یادآور می‌شود، این برنامه با مشارکت شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر، دارالقرآن نورالمهدی (عج) و پایگاه مقاومت بسیج بلال شهرک شهید رجایی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس با سخنرانی حجت الاسلام محمد عبادی زاده و حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری برگزار می شود.

این مراسم که در شب‌های قدر با نوای مادحین اهل بیت علیهم السلام برگزار می شود از ساعت ۲۲:۳۰ برپا خواهد بود.

قرائت قرآن، دعای مجیر، جوشن کبیر، سخنرانی، قرآن به سر و عزاداری از برنامه‌های مسجد جامع در شب‌های قدر عنوان شده است.

کد خبر 6064229

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مسجد جمکران در شب‌های قدر
  • قرائت متفاوت قرآن توسط احسان یاسین، خواننده معروف در برنامه محفل+ فیلم
  • برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد شریعت آباد مراغه
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • محفل انس با قرآن در بندر شیرینو
  • محفل انس با قرآن در مسجد جامع کبیر یزد برگزار می‌شود
  • طنین کلام الله وحی در مساجد و حسینیه‌های میبد
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش از ۱۵ هزار بازدید کننده