Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:56:25 GMT

تعزیرات قاچاقچی موبایل را چهار میلیارد ریال جریمه کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۱۷۷۵

تعزیرات قاچاقچی موبایل را چهار میلیارد ریال جریمه کرد

کرمانشاه - ایرنا - مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از کشف 345 دستگاه تلفن همراه از یک قاچاقچی و جریمه حدود چهار میلیارد ریالی او در استان خبر داد.

داریوش جودکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد دستگاه تلفن همراه در پی کسب اطلاع از منابع و مخبرین در بازرسی از یک خودرو کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی براساس نحوه اظهارات، دفاعیات بلا وجه و غیرموثر متهم، علاوه بر ضبط کالا، وی را به مبلغ چهار میلیارد و 203 میلیون و 900 هزار و 38 ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، همچنین یک قاچاقچی را به اتهام قاچاق یک هزار و 325 دستگاه لوازم خانگی، علاوه بر ضبط کالا به جریمه 163 میلیون و 494 هزار و 837 ریال محکوم کرد.
او گفت: از این قاچاقچی 120 عدد کاسه، 35 عدد کتری، 100عدد رنده، 100 دستگاه ترازو، 100 عدد فلاکس و 870 دست قاشق قاچاق کشف و ضبط شد.
استان کرمانشاه با حدود 2 میلیون نفر جمعیت، 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تعزيرات حكومتي كرمانشاه قاچاق كالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد