Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - لیگ ایران چند ستاره درخشان دارد که همین حالا می‌توان مطمئن بود اگر درست تصمیم بگیرند، ایران نخواهند ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در سال های اخیر خیلی از ستاره های جوان فوتبال ایران توانستند به اروپا بروند. تعدادشان یکی دو نفر هم نبوده است. حالا البته این سیر سرعت بیشتری گرفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیر از ستاره های تیم های جوانان که پیشنهادهایی چشمگیر دارند و احتمالا می روند، در میان بچه های درخشان لیگ هم هستند آنهایی که پیشنهادهایی دارند.

صادق محرمی از دینامو زاگرب پیشنهاد دارد. دفاع راست پرسپولیس با همه سختی های قرمزها، شاید برای پیشرف ، در تابستان به اروپا برود و به روزهای بزرگ فکر کند. در این تیم البته علیپور هم صاحب پیشنهاد می شود اما بیشتر این پیشنهادها از کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.

در استقلال، بیشترین امید برای ترانسفر برای امید نورافکن است. او پیشنهادهایی از لیگ بلژیک دارد و همین شارلوا برای بازیکن 20 ساله استقلال دست به نقدترین است.

در میان دیگر ستاره ها اما یاران علی دایی، دو سهمیه دارند. علی قلی زاده 20 ساله که در سایپا خوش درخشیده و حالا یحتمل یکی از 24 یار نهایی تیم ملی در جام جهانی می شود، اگر این اتفاق برایش بیفتد بی تردید شانس های درخشان تری بدست می آورد.

این اما تنها بازیکن سایپا نیست که صاحب بخت رفتن می شود. مهدی ترابی هم یکی از برترین های فوتبال ملی است. او پیشنهادهای خوبی هم پیش از این داشته و یحتمل بعد از جام جهانی به رفتن فکر خواهد کرد.

 

4141

کلید واژه‌ها : لیگ برتر هفدهم - نقل و انتقالات لیگ برتر - تیم ملی فوتبال ایران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر هفدهم نقل و انتقالات لیگ برتر تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل یک ستاره از تهران با استقلال است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز در حساس‌ترین بازی نیم فصل دوم فوتبال ایران به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران که در فاصله شش هفته تا پایان مسابقات با یک امتیاز اختلاف نسبت به رقیب دیرینه به دنبال پنجمین قهرمانی خود در ادوار لیگ برتر است، در حالی به مصاف پرشورهای تبریز می‌رود که یک غایب بزرگ از نیم فصل دوم، این تیم را همراهی نمی‌کند.

کوین یامگا که در نیم فصل به شدیدترین شکل ممکن از ناحیه چشم آسیب دید، در حالی که این روزها با یک چشم بسته در تمرینات آمادگی جسمانی آبی پوشان حضور دارد و با حضور کنار تیم به بازیکنان روحیه می‌دهد، با انتشار یک استوری سعی کرده به بازیکنان استقلال برای مصاف امروز انگیزه دهد.

دیدار استقلال برابر تراکتور از ساعت هفده امروز در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • قصه درخشان کاپیتان تیم ملی 18 ساله شد
  • تصاویر نجومی یازدهم اردیبهشت (۳۰ آوریل)
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی