Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در صورتی که اسناد مزبور پس از مهلت مقرر برسد، پذیرش اسناد ارائه شده منوط به موافقت بانک مرکزی و پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز از زمان صدور حواله تا تاریخ تحویل اسناد حمل به بانک عامل (در صورت افزایش نرخ ارز) خواهد بود.

 

در مواردی که ارز مربوطه به نرخ مبادله ­ای توسط بانک مرکزی تأمین، لیکن حواله صادر نشده باشد، حداکثر شش ماه از تاریخ تأمین ارز می ­بایستی اسناد حمل به بانک عامل ارائه شود و در این صورت، نرخ ارز تأمین شده ملاک تسویه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت انجام حواله و ­ارائه نکردن­­اسناد حمل ظرف مهلت مزبور، پذیرش اسناد منوط به موافقت بانک مرکزی و پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز زمان تأمین ارز تا تاریخ ارائه اسناد حمل به بانک عامل (در صورت افزایش نرخ ارز) خواهد بود.

در صورت عدم انجام حواله­ در­مهلت مذکور، بانک عامل موظف است ارز مربوطه را به بانک مرکزی برگشت دهد.

تأمین ارز بابت باقیمانده تمام اعتبارات اسنادی گشایش یافته و بروات اسنادی ثبت شده قبل از تاریخ 1397/1/21 به نرخ روز اعلامی از سوی بانک مرکزی است.

جزئیات و ضوابط مربوط به تأمین ارز برای نحوه تأمین ارز برای حواله­ ها و اعتبارات اسنادی در­بخشنامه به بانک ­های عامل ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تکمیل پروژه‌های راه‌سازی مرند

به گزارش خبرنگار مهر، جبار علی ذاکری روز شنبه در جلسه شورای فنی استان افزود: گزارش دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی از پروژه‌های عمرانی استان مختصر و مفید بود که انتظار رود این گزارش‌ها هر شش ماه به‌روزرسانی شده و در اختیار مدیران قرار گیرد تا آنان با پروژه‌های مهم عمرانی استان آشنا شده و ضمن انتقال تجربیات به همدیگر، در جریان جزئیات این پروژه‌ها قرار گیرند.

وی با بیان این که گزارش‌های جلسات شورای فنی منجر به احصای پروژه‌های قابل اتمام در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود، ادامه داد: برخی پروژه‌هایی که نیاز به تأمین منابع مالی دارند و اعتبارات پیش‌بینی‌شده جوابگوی تکمیل آن‌ها نیست، می‌توان از محل مولدسازی نسبت به تأمین کسری اعتبارات آنها اقدام کرد.

ذاکری با اشاره به این که شاهد چند حادثه تلخ و فوتی‌های مکرر در اوایل سال جاری در جاده‌های شهرستان مرند بودیم، بر لزوم تکمیل پروژه‌های راه‌سازی مرند تأکید کرد و افزود: برای برخی پروژه‌ها نیز درگذشته تصمیماتی گرفته شده که باید پیگیری شوند.

کد خبر 6083375

دیگر خبرها

  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو رفع شد | این سه دستگاه مسئولند
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است + فیلم
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • تخصیص ارز محموله‌های برنج در انتظار تأیید بانک مرکزی
  • بانک مرکزی: تأمین ارز واردات کالا‌های اساسی ادامه دارد
  • بخشنامه بانک مرکزی برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی
  • دلار تلگرامی بر قیمت کالاهای وارداتی تاثیر ندارد
  • ضرورت تکمیل پروژه‌های راه‌سازی مرند