Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@22:45:01 GMT

65 تانکر آبرساني براي زاهدان درنظر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۲۰۷۰

65 تانکر آبرساني براي زاهدان درنظر گرفته شد

خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا - مدير عامل شرکت آب و فاضلاب سيستان و بلوچستان گفت: 65 تانکر آبرساني سيار براي تامين آب آشاميدني برخي از مناطق درگير با قطعي آب در زاهدان به دليل اختلال در خط انتقال آب از زابل به اين شهر، در نظر گرفته شده است.

محسن ميرادي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: وقوع گردباد در سه راهي دشتک واقع در مسير زابل به زاهدان باعث سقوط تعدادي از تيرهاي برق و قطع جريان انتقال آب چاه نيمه به زاهدان از ساعت 19 عصر روز گذشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بر اساس اعلام هواشناسي وزش گردباد با سرعت بيش از 72 کيلومتر بر ساعت سبب وقوع اين حادثه شده است.
وي با بيان اينکه فعلا هيچ آبي به زاهدان نمي رسد گفت: از آنجايي که اين حادثه باعث سقوط 30 تير برق و پاره شدن خطوط انتقال برق شده بود بلافاصله پنج تيم امدادي متشکل از اتفاقات آب و برق در محل حاضر و در حال تعمير خطوط انتقال برق هستند.
وي بيان کرد: وارد مدار کردن خط انتقال آب تا عصر امروز طول مي کشد و در اين مدت شهر زاهدان با تنش آبي مواجه است.
ميرادي از شهروندان زاهداني درخواست کرد با شکيبايي و صرفه جويي در مصرف آب تا پايدار شدن شرايط شبکه توزيع آب نهايت همکاري را داشته باشند.
به گزارش ايرنا خط انتقال آب از چاه نيمه سيستان به زاهدان سالانه بيش از 30 ميليون مترمکعب آب را به شهروندان زاهداني مي رساند.
چاه نيمه ها مخازن طبيعي ذخيره آب در منطقه سيستان هستند که در فاصله بيش از 200 کيلومتري شمال زاهدان مرکز استان سيستان و بلوچستان واقع شده اند.
بر اساس برنامه ريزي انجام شده خط دوم انتقال آب از چاه نيمه به زاهدان در دست اجراست و در آينده نزديک بهره برداري مي شود.
به گفته علي مرادي مسئول روابط عمومي اداره کل آموزش و پرورش سيستان و بلوچستان مدارس ابتدايي شيفت صبح زاهدان امروز /يکشنبه/ به علت قطع آب تعطيل شد.
7316 **3042
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی در بررسی طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم گفت: این طرح به طول ۹.۷ کیلومتر با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

وی افزود: از مجموع عملیات این طرح ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر فولادی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست ساخت است و براساس برنامه باید تا تیر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: در اجرای طرح یاد شده تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرای آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی گفت: تکمیل این طرح در ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرب روستا‌های شهرستان دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد، در همین راستا تلاش می‌شود این طرح آبرسانی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی بیان کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح آبرسانی در کنار نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی، شاهد تقویت پایداری آب شرب در این شهرستان باشیم.

دیگر خبرها

  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • خط دوم آبرسانی سد درودزدن به شهر صدرا انجام شد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان