Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@07:00:55 GMT

آلبوم «عدم»با محوریت نوازندگی سه تار روانه بازار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۲۷۹۳

آلبوم «عدم»با محوریت نوازندگی سه تار روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، آلبوم بی کلام «عدم» اثر جدیدمسعود رضایی است که بطور کامل با نوازندگی سه تار تولید شده روانه بازار شد.

این آلبوم را شاید بتوان به اعتبار ساز محوری اش، آلبومی سنتی دانست. سه تار، سازی که مسعود رضایی، آهنگساز آلبوم «عدم»، می نوازد، بار اصلی ملودیک را در این آلبوم بر عهده دارد و اغلب با تمبکِ نوید افقه و عودِ شهرام غلامی همراهی می‌شود اما به همان میزان، سازهای غربی در «عدم» هستند: کنترباس تونی اُوِرواتر و گیتار الکتریک که کیارش اعتماد سیفی و کاوه اعتماد سیفی می نوازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدا از سازبندی، قطعاتی در «عدم» می شنویم که هیچ شباهتی به ساختار معمول آهنگ های سنتی ندارند، هشت قطعه آلبوم هر یک به تناسب نامی که دارند، فضای متفاوتی را ترسیم می کنند.

کاور آلبوم با عکس مانی لطفی زاده از مسعود رضایی، سه تار به دست تزئین شده و عکس پاول مگنس از فردی در حال سقوط، سرازیر به ناکجا، به «عدم».

503

سه تار مسعود رضایی آلبوم موسیقی آلبومی سنتی عدم

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی پرسپولیس به محوریت افشین خان (عکس)

به گزارش ورزش سه در حاشیه آخرین تمرین پرسپولیس و در سال 1402 اعضای کادر فنی این تیم با هم عکس یادگاری گرفتند تا با این روحیه ویژه از کار گروهی به استقبال بازی پیکان بروند و سال را در بهترین شرایط ممکن تمام کند. 

شاید بعد از جدایی یحیی گل محمدی به و متعاقب آن رفتن ولسلی ننکا و محمد عسگری به نظر می‌رسید این کادر برای مدعی نگه داشتن پرسپولیس کار بسیار دشواری داشته باشند اما حتی بعد از تساوی ناامیدکننده در دربی و حفظ اختلاف با صدر جدول هم  به تیم خود و کادر بالای سرش امیدوار هستند.

 در عکس یادگاری اعضای کادر فنی، افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم هم حاضر است و غیر از سه مربی برزیلی و دستیاران ایرانی، حتی کمک‌های مربیان بدنسازی و دروازه‌بانی هم در قاب دیده می‌شوند. 

هر چند پرسپولیس مقابل پیکان تازه اوج گرفته کار دشواری دارد اما اگر این کادر فنی و بازیکنان سال 1402  را با پیروزی پشت سر بگذارد و امیدوار به لغزش استقلال باشد امید هواداران به رقم خوردن حماسه‌ای شبیه هفت هفته پایانی فصل قبل و آنچه در بهار سال جاری ارائه کردند، امیدوار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی ایستگاه آتش نشانی بازار سنتی قزوین
  • دولت امور نظارتی بازار را به بازار واگذار کرد
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد آموزش هنر در بوشهر
  • یادنامه هنرمندان موسیقی که دیگر درمیان ما نیستند/ فراموش نمی‌شوید
  • کادر فنی پرسپولیس به محوریت افشین خان (عکس)
  • یک آلبوم چشم نواز برای طرفداران BMW
  • آلبوم عکس از فراری اس‌ اف۹۰ استراداله
  • یک آلبوم دل انگیز برای طرفداران BMW
  • کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین
  • بازار سنتی کرمانشاه یکی از جاذبه های گردشگری با معماری سنتی و منحصر به فرد