Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: این راهکارهای ساده در کوتاه ترین زمام پف زیر چشم را درمان می کند.

اغلب خانم‌ها از داشتن پف پلک چشم احساس نارضایتی دارند و به دنبال راه‌کارهایی هستند تا از شر آن خلاص شوند. پف چشم نه تنها باعث می‌شود مسن‌تر به نظر برسید بلکه ممکن است سبب بیماری‌های چشم نیز بشود.

برای جلوگیری از بوجود آمدن این مشکلات، 6 راه‌حل ساده ارائه می‌دهیم تا با استفاده از آن‌ها از شر پف چشم خلاص شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- کمپرس چای کیسه‌ای

هرزمانی که با استفاده از چای کیسه‌ای برای خودتان چای درست کردید به یاد داشته باشید که آن‌را دور نیاندازید و پس از اینکه خنک شد، به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پلک چشم‌هایتان بگذارید. حتی می‌توانید قبل از استفاده، آن‌ها را داخل یخچال بگذارید تا از خنکی آرامبخش آن‌ها بیشتر استفاده کنید.

۲- سفیده تخم مرغ

سفیده‌ی تخم مرغ باعث می‌شود که به صورت فوری پوست پلک شما سفت و محکم شود و از افتادگی آن جلوگیری می‌کند. برای اینکار، در ابتدا پلک چشم‌هایتان را خوب بشویید و خشک کنید و مقدار کمی از سفیده‌ی تخم مرغ را روی آن بمالید. اجازه دهید تا کاملا خشک شود و پس از آن با آب سرد خوب بشویید.

۳- یخ

یخ باعث می‌شود تا عروق خونی منقبض شوند و درنتیجه پلک‌های پف کرده و افتاده به جای اصلی خود برگردند. برای اینکار کافی‌ست یک قالب کوچک یخ را به پوست پلک خود بمالید تا در زمان کوتاهی نتیجه‌ی آن را ببینید.

۴- انگور

انگور دارای موادی‌ست که از روند پیری جلوگیری می‌کند. درنتیجه برای جلوگیری از شل شدن پلک از خوردن انگور غفلت نکنید.

۵- خیار

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های خانگی برای درمان پف پلک چشم استفاده از حلقه‌های خیار است. خیار به دلیل داشتن مواد موثر برای سفت کردن پوست یکی از کاربردی‌ترین درمان‌های افتادگی پلک است. برای اینکار کافیست ابتدا به خوبی چشم‌هایتان را بشویید و خشک کنید. پس از آن خیار را حلقه حلقه کنید و روی چشم‌هایتان بگذارید و دراز بکشید و باقی کار را به حلقه‌های خیار بسپارید.

۶- خوب بخوابید

اگر به اندازه‌ی کافی نخوابید، به دلیل استرس خستگی در چشم‌هایتان به وضوح مشخص خواهد شد. این مشکل احتمال بوجودآمدن یا تشدید پف پلک‌هایتان را بیشتر می‌کند. برای جلوگیری از بوجودآمدن این مسئله، سعی کنید شب‌ها زودتر بخوابید تا ساعت بیشتری به چشم‌هایتان استراحت بدهید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران چای استرس درمان قدیمی طلایی بیماری چای کیسه ای پف زیر چشم حوادث فیلم عکس قتل مرد ایران داماد دختر شلیک پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی

بازدید 3 بعد از انتشار ویدیویی از رانندگی آفریقایی‌ها با وانت زامیاد، حالا ویدیویی از واکنش جالب اعراب حاشیه خلیج فارس با دیدن نیسان طلایی ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدیوی جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • استقبال از تنیسور ملی پوش طلایی در سمنان
  • غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • غریوب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • برای خلاص شدن از آلرژی‌های بهاری چه کنیم؟
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی