Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با همتایان غربی خود پیش از حمله موشکی به سوریه هشدار داده بود که این حمله مشکل بزرگتر یعنی «افزایش نفوذ ایران در سوریه»‌ را حل نمی‌کند.به گزارش خرداد به نقل از فارس ،رژیم صهیونیستی پیش از اقدام نظامی چند ملیتی علیه دولت سوریه، به کشورهای عامل آن هشدار داده بود که این حمله مشکلات بزرگتر را حل نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش نامه نیوز شبکه 10 رژیم صهیونیستی گزارش داد شامگاه پنجشنبه «مئیر بن شبت» مشاور امنیت داخلی این رژیم به صورت تلفنی با «مارک سدویل» مشاور امنیت ملی بریتانیا گفت‌وگو کرده بود.
بر این اساس، بن شبت در تماس تلفنی با سدویل تاکید کرده بود حمله محدود به آنچه که تاسیسات شیمیایی خوانده می‌شود، مشکل بزرگتر در بحران سوریه را حل نمی‌کند.
به نوشته وبگاه «عروتص شوع» بن شبت این مشکل بزرگتر را «حضور نظامی و افزایش نفوذ ایران در سوریه» عنوان کرده بود.
این در حالی است که بامداد شنبه سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه به بهانه ادعایی نابود کردن تاسیسات و توانمندی‌های شیمیایی دولت سوریه، 103 فروند موشک به چند منطقه از این کشور شلیک کردند. به گفته وزارت دفاع روسیه، پدافند هوایی سوریه موفق شد 71 فروند از این موشک‌ها را رهگیری و ساقط کند. همچنین گفته می‌شود که در این حمله هیچ شهروند یا نظامی سوری آسیب ندیده است. برچسب ها: اسرائیل ، سوریه ، ایران

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به عین الاسد

به گزارش جام جم آنلاین، یک مقام آمریکایی اعلام کرد که یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق هدف قرار گرفته است.

رویترز با نقل این خبر از این مقام آمریکایی اعلام کرد که پایگاه نظامی «عین الاسد» واقع در عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رویترز این مقام آمریکایی مدعی شد که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد مخابره نشده است.

هنوز هیچ طرفی مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

به گفته خبرنگار المیادین در حلب، این دو پایگاه مهم نظامی آمریکا در شرق سوریه با فاصله کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفتند.

گفته شده است که اطلاعات دقیق از تلفات مستقیم در داخل پایگاه آمریکایی در خراب الجیر خبر می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • پشتیبانی اقتصاد ایران از تغییر راهبرد نظامی
  • دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف کردن ایران از حمله به اسرائیل بود | انتظار عذاب‌آور بایدن در مدت حمله ایران
  • پشتیبانی اقتصاد ایران از تغییر راهبرد نظامی کشور
  • افشای ناگفته هایی از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل /این تسلیحات استفاده شد +تصاویر
  • تایم‌لاین تقابل ایران و اسرائیل
  • دفاع موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی غرب و اروپا را مبهوت خود کرد
  • روزشمار / نگاهی به تنش میان ایران و رژیم اسرائیل از 7 اکتبر تا به امروز