Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@21:13:34 GMT

اصفهان| مذاکره سپاهان با منصوریان و قطبی تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۳۰۳۳

اصفهان| مذاکره سپاهان با منصوریان و قطبی تکذیب شد

شایعه مذاکره قطبی و منصوریان با سپاهان در حالی شکل گرفت که این ۲ مربی با موانع بسیاری برای حضور در اصفهان مواجه هستند. ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سپاهان که پیش از شروع فصل، از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رفت، لیگ هفدهم را تحت هدایت کرانچار و با امیدواری‌های بسیاری آغاز کرد، اما با گذشت زمان، نتایج بد و فاجعه‌آمیز این تیم از همان هفته‌های نخست، موجب شد تا مدیران سپاهان تغییراتی را در کادر فنی به وجود آورده و عاقبت با جدایی کرانچار موافقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرانچار بعد از گذشت 20 هفته از سمت خود استعفا داد و منصور ابراهیم‌زاده هدایت زردپوشان اصفهانی را بر عهده گرفت.

مسئولان سپاهان امید زیادی داشتند که شرایط این تیم با حضور ابراهیم‌زاده بهتر شود، اما این امر محقق نشد تا شایعه جدایی وی برای فصل آینده به گوش برسد.

کسب تنها 9 امتیاز توسط تیم ابراهیم‌زاده، مدیران سپاهان را قانع کرد تا به فکر قطع همکاری با وی در پایان رقابت‌های فصل جاری و انتخاب سرمربی جدید برای لیگ باشند.

با مطرح شدن احتمال جدایی ابراهیم‌زاده طی روزهای گذشته، از گزینه‌های مختلفی برای جانشینی وی نام برده شد که عجیب‌ترین آنها مطرح شدن نام افشین قطبی و علیرضا منصوریان به عنوان گزینه‌های سرمربیگری سپاهان است؛ 2 مربی که با توجه به شرایط باشگاه سپاهان و خود آنها، احتمال حضورشان در اصفهان بسیار اندک است.

شایعه مذاکره سپاهان با منصوریان و قطبی تکذیب شد

اگرچه شایعه مذاکره سپاهان با منصوریان و قطبی روز گذشته از سوی مسئولان باشگاه سپاهان تکذیب شد اما بد نیست که نگاهی به این موضوع و جنبه‌های آن بیاندازیم.

منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره شایعات مذاکره سپاهان با قلعه‌نویی، گل محمدی، قطبی و منصوریان اظهار داشت: ابراهیم‌زاده در حال حاضر سرمربی ماست و ما از ایشان حمایت می‌کنیم. ما در 2 هفته آینده 2 بازی بسیار مهم داریم و ما به مسائلی که در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود اهمیت نمی‌دهیم و تمرکز ما به 2 بازی حساس آینده و نتیجه‌گیری در این دیدارهاست.

وی افزود: پس از به پایان رسیدن بازی‌ها عملکرد منصوریان را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و نقاط ضعف را شناسایی می‌کنیم، به هر حال ابراهیم‌زاده در شرایط نامساعد، تیم را به دست گرفته، کادر فنی و بازیکنان تا آخرین لحظه نیاز به حمایت دارند.

افشین قطبی و 2 مانع بزرگ

سرمربی سابق تیم ملی ایران، نیز از جمله کسانی بود که شایعه حضورش در اصفهان برای هواداران تیم سپاهان مطرح شده است؛ شایعه‌ای که به نظر می‌رسد همچون دیگر شایعات، پایه و اساس چندانی ندارد، چه آنکه برای پیوستن به کادر فنی و پذیرش هدایت سپاهان، موانع جدی را پیش روی دارد. قطبی از اوایل سال 2017 هدایت تیم شیجیاژوانگ چین را بر عهده گرفته و حدود 6 ماه دیگر با این تیم قرارداد دارد. سران این باشگاه دسته اولی چین از عملکرد سرمربی سابق تیم ملی ایران رضایت داشته و امیدوارند تا قطبی بتواند در دومین فصل حضور خود، شیجیاژوانگ را به سطح نخست فوتبال این کشور باز گرداند. نتایج خوب تیم قطبی در فصل جاری، در کنار مدت زمان باقی مانده از قرارداد وی، موجب می‌شود که مسئولان شیجاژوانگ به راحتی حاضر به فسخ با امپراطور نشده تا این عامل، جدی‌ترین مانع برای رسیدن به سرمربیگری سپاهان توسط قطبی باشد.

از طرف دیگر قطبی که بعد از جدایی از پرسپولیس، بر سر پرداخت مالیات قراردادش با سرخ‌پوشان دچار اختلاف بوده و تا کنون مشکل وی با این تیم حل نشده و به همین خاطر قادر نیست به ایران باز گردد. حل نشدن مشکل مالیاتی قطبی توسط مسئولان پرسپولیس، دومین مانع جدی برای رسیدن وی به نیمکت سپاهان بوده و عملاً احتمال پیوستن امپراطور به سپاهان را منتفی می‌کند.

منصوریان، چیزی شبیه شوخی

مطرح شدن نام منصوریان به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی هدایت سپاهان، بار اولی نیست که صورت می‌پذیرد. در نیم‌فصل نخست نیز بعد از شدت یافتن اعتراضات به نتایج بد زردپوشان، زمزمه‌هایی از حضور منصوریان در اصفهان شکل گرفت و از او به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی کرانچار یاد می‌شد. اتفاقی که در همان زمان با انتقادهای زیادی مواجه شده و بسیاری از پیشکسوتان و کارشناسان اصفهانی مخالف وقوعش بودند.

واقعیت این است که با توجه به کارنامه منصوریان طی چند سال گذشته و نتایج وی با 2 تیم از گرانترین تیم‌های تاریخ استقلال، امکان انتخاب سرمربی سابق آبی‌پوشان را برای هدایت سپاهان، عملاً غیر ممکن می‌سازد. علاوه بر آن سوابق منصوریان نشانگر این است که این مربی جوان برای رساندن تیمش به موفقیت به بازه زمانی 2 تا 3 ساله نیازمند است، در حالی که سپاهان چند سالی است که حال و روز چندان خوشی نداشته و مسئولان این تیم قصد دارند فصل آینده را با قهرمانی به پایان ببرند. همین امر موجب می‌شود که احتمال حضور منصوریان در اصفهان با شرایط فعلی منتفی باشد.

انتهای پیام/ ز

اصفهان| مذاکره سپاهان با منصوریان و قطبی تکذیب شدعلیرضا منصوریان R41346/P41362/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان برای حمایت از این تیم در مصاف با پرسپولیس از اصفهان به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

هواداران تیم فوتبال سپاهان نیز امروز کیلومترها راه را طی کرده‌اند و از اصفهان به پایتخت آمده‌اند تا با حضور در ورزشگاه آزادی از شاگردان ژوزه مورایس در تقابل حساس و مهم با پرسپولیس تهران حمایت کنند.

طرفداراران طلایی‌پوش در محوطه ورزشگاه آزادی با شعارهای مخصوص تیم‌شان به‌سمت سکوهای ورزشگاه می‌آیند و امیدوار هستند که این تیم بتواند در ادامه روند خوبی که دوباره در پیش گرفته این بار در الکلاسیکوی مهیج فوتبال ایران به پیروزی دست پیدا کنند.

کد خبر 749834

دیگر خبرها

  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟