Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلادلفیا در اولین گام به برد پر ارزشی دست یافت.

طرفداری- در چارچوب رقابت های پلی آف بسکتبال NBA، تیم های فیلادلفیا سونی سیکسرز و میامی هیت به مصاف هم رفتند.

در پایان این دیدار با حساب 130-103 به سود سونی سیکسرز پایان یافت. بدین ترتیب اولین برد در این سری از مسابقات به سود فیلادلفیا به ثبت رسید.

ورزشگاه تاریخ ساعت Wells Fargo Center 26 فروردین 4:30 بامداد گزارش بازی

بازی با عملکرد متعادل دو تیم آغاز شد، اما با درخشش مارکو بلینی، موقتا فیلادلفیا تیم برتر میدان شد، اما این پایان کار در وقت اول مسابقه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ورود دوین وید به زمین، ورق برگشت و هیت توانست بازی خود را به حریف تحمیل کند. وقت اول با حساب 35-29 به سود میامی پایان یافت.

شروع کوارتر دوم با برتری سونی سیکسرز همراه بود و بازیکنان جوان این تیم از جمله داریو ساریچ باعث شدند تا کار به تعادل کشیده شود. در این وقت از مسابقه شاهد عملکرد نسبتا مشابهی از هردو تیم بودیم. در پایان، نیمه اول با حساب 60-56 به سود میامی پایان یافت.

وقت سوم بازی اوج هیجان این مسابقه بود. جایی که فیلادلفیا با روندی دیگر نسبت به 2 وقت آغازین پا به زمین گذاشته بود. درخشش بازیکنان این تیم در جامپ شات ها و پرتاب های سه امتیازی و ناتوانی میامی در دفاع آن ها باعث شد شرایط به یکباره تغییر کند و اختلاف امتیاز زیادی میان دو تیم ایجاد شود. در این برتری فیلی، جی جی ردیک و مارکو بلینلی سهم بزرگی داشتند.

با اختلاف ایجاد شده، تقریبا بازگشت هیت به مسابقه غیرممکن بود اما شاگردان اسپولسترا تا آخرین لحظه تلاششان را کردند اما همچنان این بلینلی و ردیک بودند که کاملا غیرقابل توقف نشان می دادند. بدین ترتیب فیلادلفیا در اولین بازی، به سادگی برمیامی هیت غلبه کرد.

ضعیف دفاع هیت در دو کوارتر پایانی کار دست این تیم داد و نقطه اتکای این تیم در طول فصل، در بامداد یکشنبه به نقطه ضعف آن ها تبدیل شد.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند فیلادلفیا 47% 64% 11 50 میامی 44% 46% 18 42 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست فیلادلفیا ردیک 28 ایلیاسووا 14 سیمونز 4 میامی کلی اولینیک 26 اولینیک 7 وینزلاو 5

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان شرم‌آور در نیمه ماراتن پکن: مدال‌ها پس گرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، سازمان برگزاری مسابقه دوی نیمه ماراتن پکن تصمیم گرفت که سه نفر اول را از مدال محروم کند. رقابتی که پایانی عجیب داشت و سه دونده آفریقایی عامدانه اجازه دادند هی جی، دونده چینی، قهرمان شود.

به این ترتیب، هم ورزشکار چینی هی جی که طلا گرفته بود و هم سه دونده آفریقایی که تا مترهای آخر مسابقه او را همراهی کردند (کتر و مننگات کنیایی و هایلو اتیوپیایی)، از گرفتن مدال محروم شدند. همچنین جوایز نقدی آنها نیز پس گرفته شد.

مرکز تبادل بین المللی و مدیریت مسابقات ورزشی در پکن، برگزارکننده این مسابقات، پس از بررسی تصاویر پایان مسابقه که در فضای مجازی منتشر شد و جنجال شدیدی در چین ایجاد کرد، تصمیم خود را جمعه این هفته به اطلاع عموم رساند.

هه جی، قهرمان ماراتن بازی‌های آسیایی 2023، با اختلاف یک ثانیه برنده مسابقه شد، زمانی که به نظر می‌رسید آفریقایی‌ها سرعت خود را به عمد کاهش دادند و به ترتیب دوم، سوم و چهارم از خط پایان عبور کردند.

مننگات کنیایی به روزنامه "South China Morning Post" اعتراف کرد که به هی جی اجازه داده است که برنده شود زیرا "دوست" او است، اما عدم رقابت برای او به قیمت از دست رفتن مدال و جایزه نقدی همراه شد.

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • پایان شرم‌آور در نیمه ماراتن پکن: مدال‌ها پس گرفته شد
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • ژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود