Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@09:45:37 GMT

برگزاری محفل قرآنی در روستای خیرآباد چناران

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۳۱۱۵

برگزاری محفل قرآنی در روستای خیرآباد چناران

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی،‌ محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان ممتاز مشهدی شب گذشته، 25 فروردین ماه، همزمان با سالروز بعثت رسول اکرم(ص) در روستای خیرآباد از توابع شهرستان چناران برگزار شد.

این مراسم که به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای خیرآباد و با همکاری جلسه قرآن علی ابن موسی الرضا(ع) با یاد شهید حسینعلی شهرکی و با مدیریت جواد مثمر برگزار شد، جلال پور، دهدار روستای خیرآباد ضمن عرض خیرمقدم و تبریک عید سعید مبعث به حاضران در مراسم، عنوان کرد: این مراسم نخستین تجربه برگزاری مراسمات قرآنی در این روستا است که امیدوارم تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین افزود: همزمانی این محفل قرآنی با عید سعید مبعث که نخستین آیات الهی بر قلب پیامبر اکرم(ص) نازل شده است را برای آغاز یک نهضت قرآنی در روستای خیرآباد در جهت توسعه و اعتلاء علوم و معارف قرآنی به ویژه آموزش قرائت قرآن و برگزاری محافل قرآنی به فال نیک می گیریم.

از نکات قابل توجه این مجلس نورانی، تأثیرگذاری تلاوت قاریان قرآن از همان آغاز مجلس بود که با استقبال و تشویق فراوان حاضران در مجلس روبه رو شد.

گفتنی است، در این مراسم پرفیض و فضیلت قرآنی، جواد سلیمانی، قاری ممتاز مشهدی، محمد مرادیان، مهدی خدادادگان، قاریان مشهدی،‌ سعید ستاری، قاری چنارانی، سعید دشتبان و قاری نوجوان، امیرحسین لنگری به تلاوت آیات کلام الله مجید پرداختند و سیدحمیدرضا حسینی نیز به ارائه محفوظات خود پرداخت.

 

ابراهیم الهی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از بهار طبیعت با رایحه بهار قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، غربال‌بیز یکی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی روستای مدوار شهرستان مهریز است که در ایام تعطیل سال افراد زیادی از فضای اطراف چشمه و آثار تاریخی و گردشگری آن استفاده می‌کنند

مجموعه گردشگری غربالبیز به وسعت ۱۰ هکتار در دامنه کوهی به همین نام در ۱۰ کیلومتری غرب شهر مهریز قرار دارد. روستای مدوار شهرستان مهریز از روستا‌هایی است که نوای ملکوتی کلام وحی در این روستا طنین انداز است.

عضو شورای اسلامی این روستا گفت: امسال محفل انس با قرآن به صورت تجمیعی برگزار و از محلات مختلف در یک مکان برای جزء خوانی قرآن دور هم جمع می‌شوند.

محمدتقی فلاح افزود: مردم این روستا در ماه مبارک رمضان دل‌های خود را به قرآن کریم پیوند می‌زنند و با خدای خود راز و نیاز می‌کنند و محفل قرآنی با حضور حداکثری مردم روستا همراه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن در آباده
  • رونق محفل قرآنی مهدیه بافق پس از نیم قرن
  • برگزاری محفل انس با قرآن در تبریز
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم در استانداری آذربایجان غربی
  • در هر روستا یک محفل قرآنی ایجاد شود
  • محفل قرآنی ۲۰۰ نفری در مسجد حضرت رقیه همدان
  • دانش آموزان قرآنی در آباده تجلیل شدند
  • استقبال از بهار طبیعت با رایحه بهار قرآن
  • طرح سوال چوپان حافظ قرآن از میزبانان برنامه محفل + فیلم
  • ببینید | روایتی از مراسم عقد قاری برجسته قرآن با حضور رهبر انقلاب