Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، چند هزار کارگزار صندوق بیمه‌ی کشاورزیِ سراسر کشور ماههاست در انتظار تعیین تکلیف به سر می‌برند.

طرح جذب این کارگزاران که در کمیسیون اجتماعی مجلس رای آورده است، قرار بود اسفند ماه سال گذشته به صحن علنی آورده شود اما به دلیل اولویت بررسی بودجه، به تعویق افتاد و مقرر شد که پس از اتمام بررسی بودجه در اولویت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی می‌گویند امیدواریم در روزهای باقیمانده از فروردین ماه این طرح در صحن علنی مجلس مطرح و بررسی شود تا هرچه زودتر از بلاتکلیفی و سرگردانی نجات پیدا کنیم.

آنها که از شرایط شغلی خود نارضایتی دارند خواستار «جذب در بدنه دولت» هستند و می‌گویند: در سالهای گذشته نه از دستمزد کافی و قرارداد شغلی مناسب بهره‌مند بوده‌ایم و نه حق بیمه ما کامل و مرتب پرداخت شده‌است. در حال حاضر برای ما مهمترین چیز این است که طرح جذب در بدنه دولت در صحن علنی مجلس رای بیاورد و با ما نیز مانند «کارمندان دولت» رفتار شود.

کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی بارها از شهرها و استان‌های مختلف به تهران آمده و مقابل مجلس شورای اسلامی و صندوق بیمه کشاورزی تجمع کردند تا در نهایت در سال گذشته طرحی برای جذب آنها در بدنه دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح و تصویب شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگزاران صندوق های بیمه کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،احمد وحیدی وزیر کشوربا بیان اینکه تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد خاطرنشان کرد:

الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 
وی تاکید کرد:این امر صحت ندارد که بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد وبر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه نیزاز استان تهران جدا نخواهند شد. 
وزیر کشوریادآور شد:موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم
  • فیلم| عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با هشت ماه بلاتکلیفی
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟