Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایران دستیابی به قهرمانی‌های ورزشی را نیازمند تلاش، اعتماد به نفس، اراده قوی و زمان‌شناسی برای استفاده به موقع از ظرفیت‌ها و استعداد‌ها دانست و خاطرنشان کرد: قدرت و توان انسان محدود است، با مدد جستن و توکل به ذات اقدس پروردگار این توان محدود را به قدرت لایزال الهی پیوند بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور در میادین ورزشی بین‌المللی و رقابت‌های جهانی را بسیار مهم و ارزشمند دانست و افزود: اما مهمتر از شرکت در این رقابت‌ها، حضور توانمندانه و مقتدارانه است.
وی اضافه کرد: هیچ گاه اجازه ندهید شکست‌ها و عدم موفقیت‌ها شما را ناامید کند و باعث شود دست از تلاش و کوشش بکشید، در هر شرایطی امید خود را به خداوند متعال حفظ کنید و با پشتکار برای موفقیت بکوشید.
وی با تأکید بر اینکه رمز موفقیت سخت‌کوشی، تلاش، جدیت در کار، پایبندی به هدف، اعتماد به نفس در پرتوی توکل به خدا و استفاده به هنگام از ظرفیت‌هاست، تصریح کرد: توصیه من به شما جوانان آن است که همواره حرکت و پویایی خود را حفظ کنید و اجازه ندهید شکست‌های مقطعی شما را دچار یأس، ناامیدی و خمودگی کند.
وی از بالاترین افتخار‌ها برای یک ورزشکار را تلاش برای اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در میادین جهانی معرفی و بیان کرد: اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در میادین ورزشی، مظهر توانایی‌های یک ملت و موجب تقویت غرور و شادی ملی است.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های جهانی سربازان این کشور برای غرورآفرینی و عزت هستند.
وی اظهار کرد: ﻓﺘﻮت، ﺷﺠﺎﻋﺖ، جوانمردی، حمیت، غیرت و ایمان از ویژگی‌های ورزشکار پهلوان ایرانی است که فرهنگ غنی ملت ایران را در عرصه‌های جهانی به نمایش می‌گذارند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه ورزشکاران در رقابت‌های جهانی نمایندگان شخصیت، فرهنگ، اخلاق و ایمان ملت ایران هستند، عنوان کرد: شما با تمام ورزشکاران نوجوان دنیا متفاوت هستید، از این جهت که عشق به امام رضا (ع) و اهل بیت (ع) را در دل دارید و نمایندگان کشوری شهید داده هستید، پیروزی‌های شما اشک شوق را بر چهره مادران شهید می‌نشاند و پیروزی‌های شما موجب شادی بسیاری از مسلمانان و مظلومان عالم در اقصی نقاط دنیا می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در پایان به نوجوانان ملی پوش فوتبال کشور توصیه کرد: از همین نوجوانی پیوندتان را با امام رضا (ع) به عنوان یک امام حی و حاضر تقویت کنید و از این امام رئوف(ع) برای موفقیت و سربلندی مدد بجویید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره افتخار من


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: موضوع این جشنواره بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود.
سرهنگ پژمان افزود:هدف از برگزاری این جشنواره ارتباط پیشکسوتان دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.
وی اضافه کرد: از استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ اثر به این جشنواره ارسال که ۹۱ اثر آن در بخش صوتی،۵ اثر در بخش خاطره گویی و یک اثر در بخش عکس نوشته بود
سرهنگ پژمان گفت: امروز همزمان در سراسر کشور از ۱۳ اثر برتر ملی تجلیل شد که یک اثر آن در بخش عکس نوشته، اثر فاطمه خدا خواست از استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد