Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛افزود:ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه یکی از مهمترین پروژه‌های ورزشی در سطح استان است که با پیگیری‌های استاندار آذربایجان غربی و وزیر ورزش و جوانان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد:در سال جدید ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی اختصاص داده شده است،که امیدواریم شاهد افتتاح و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به مهمترین پروژه های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در سال جدید،گفت:تکمیل پروژه استادیوم ۵۰۰۰ نفری سلماس تکمیل و راه اندازی پروژه ۵۰۰۰ نفری بوکان،افتتاح زمین چمن گوگ تپه مهاباد و همچنین راه اندازی پروژه تارتان ارومیه از مهمترین پروژه‌هایی هستند که امسال به بهره برداری خواهند رسید.

چمن گلی با اشاره به این که در اکثر شهرستان‌های استان چه در بخش روستایی و چه در بخش شهری پروژه‌های خوبی را احداث خواهیم کرد افزود: با احداث و تکمیل این پروژه‌ها سرانه ورزشی استان به استاندارد های کشوری نزدیک خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان امسال برای اولین بار سمینار شورای مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان را درارومیه برگزار خواهد شد.   انتهای پیام/ن.م    ورزشگاه شهید باکری ارومیه هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  درشبانه روز گذشته  پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری  صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

 

بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت