Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ"علی اصغر خرم روی"صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه گفت:مرزبانان شهرستان بندرلنگه در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو فروند لنج باری حامل کالای قاچاق در حال تردد در سطح حوز استحفاظی می باشد بلافاصله گشت های دریایی را به موقعیت اعلامی اعزام کردند.

سرهنگ"خرم روی"افزود:در بررسی های بعمل آمده مشخص شد شناورهای فوق از کشور امارات بارگیری و به مقصد بندر بوشهر در حال حرکت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:با شناسایی شناورهای فوق و در بازرسی دقیق از آنها 32هزارو600 کیلوگرم برنج،86هزارو256 قوطی انواع نوشیدنی،20هزارو10 بسته موادغذایی،16هزارو272 عدد بیسکویت،46هزارو800متر پارچه،56دستگاه یخچال،310دستگاه کولر اسپیلت،3هزارو250تخته پتو،145 دستگاه ال ای دی،624قلم لوازم آرایشی و بهداشتی،3هزارو200 ثوب البسه و ... که خارج از مجوز قانونی بارگیری شده بود را کشف شد.

به گفته وی در این رابطه 11 نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع مسئول شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد:کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف در این عملیات را 114 میلیاردو 146 میلیون و 620 هزار ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ"علی اصغرخرم روی"در خاتمه اذعان داشت:مرزبانی استان هرمزگان در راستای تحقق شعار سال و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب عزم خود را جزم کرده تا با مجموعه تحت پوشش و امکانات و ظرفیت‌های دراختیار به اهداف متعالی رهبری گام بردارد و دین خود را به نظام مقدس و مردم ادا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش دین رهبر معظم انقلاب قاچاق هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره گفت: : در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آن ها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

 سردار ناصر فرشید  افزود: کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱میلیون ریال برآورد کردند، ودر این زمینه با تشکیل ۱۱۹ فقره پرونده ،۱۲۴ متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود