Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@02:18:49 GMT

دزد نمی دانست صاحبخانه در موبایلش او را می بیند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۳۲۸۱

حوادث رکنا: دوربین مداربسته دست دزد جوان را در زمان سرقت رو کرد.

مرد جوان با بررسی دوربین مداربسته خانه اش از طریق گوشی موبایلش موفق به دستگیری دزد خانه اش شد.به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 12 ظهر پنج شنبه 23 فروردین ماه امسال مردی در تماس با ماموران پلیس Police آبادان از دستگیری دزد The Thief خانه اش در زمان سرقت Stealing خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل سرقت در منطقه ولیعصر آبادان اعزام شدند و مرد جوان زمانیکه در برابر ماموران قرار گرفت دزد خانه اش را که زمینگیر کرده بود در اختیار ماموران قرار داد.

مرد جوان به ماموران گفت: همراه خانواده ام به خانه یکی از بستگانم رفته بودیم که با گوشی موبایلم دوربین مداربسته داخل خانه را بررسی کردم که دیدم پسر جوانی وارد خانه ام شده است.

وی افزود: همراه پسرم و یکی از بستگانم به سرعت به خانه بازگشتیم و دزد جوان را که در حال سرقت بود دستگیر کردم.

دزد جوان نیز در اعترافاتش گفت: با اطمینان از نبود اهالی داخل خانه برای سرقت وارد عمل شدم اما دقایقی بعد مرد صاحبخانه و دو مرد دیگر با اطلاع از حضورم وارد خانه شدند و مرا دستگیر کردند.

بنا به این گزارش، دزد جوان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث سرقت دستگیری دوربین مداربسته دزد جوان دزد خانه حوادث آبادان مرد جوان حوادث فیلم عکس قتل مرد ایران داماد دختر شلیک پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: نهم اردیبهشت ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مهر در خبری نوشت:وی افزود:پس از حضور ماموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت می باشند.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور ماموران شده بودند با خودرو به سمت ماموران گرفته و اقدام به فرار نمودند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدندکه در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901075

دیگر خبرها

  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس