Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@23:31:10 GMT

استقبال کم نظیر مردم شیراز از حضور بازیگران و عوامل فیلم لاتاری+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۳۳۰۲

استقبال کم نظیر مردم شیراز از حضور بازیگران و عوامل فیلم لاتاری+فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: مردم شیراز در سینمای هنر شهر آفتاب از بازیگران و عوامل فیلم لاتاری استقبال کردند.

حجم ویدیو: 6.18M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

لاتاری فیلمی با کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در جشنواره ۳۶ فجر سال ۱۳۹۶ حضور داشت و در بخش جلوه‌های ویژه بصری کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران فیلم فیلم شیراز لاتاری مردم بازیگران ویدیو ها حوادث فیلم عکس قتل مرد ایران داماد دختر شلیک پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری بیش از ۱۱۵۰۰ مبلغ به صورت فردی و گروهی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جهت نشر معارف دینی و ارزش‌های انقلاب به نقاط مختلف کشور اعزام شدند.

به گزارش ایسنا،  حجت الاسلام والمسلمین سید حامد شریعتمداری -مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی- از فعالیت ۳۷۱ گروه تبلیغی ـ جهادی با استعداد ۴۵۰۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ در عرصه های گوناگون تبلیغی نظیر فعالیت در مساجد و هیئات، مناطق گردشگری و ساحل، مترو، برنامه های جنگ شادی در بوستان ها، مراکز فرهنگی، کانون های اصلاح و تربیت، زندان ها و سایر محیط های ویژه خبر داد.

مدیرکل تبلیغ عمومی اظهار کرد: در ماه رمضان سال جاری استقبال خوبی از تبلیغ خصوصا با توجه به تعطیلات نوروز و فرصت تبلیغ در میان اقوام و خویشان شکل گرفت و بیش از ۱۱.۵۰۰ مبلغ در سراسر کشور به فعالیت تبلیغی پرداختند که از این تعداد ۱۹۴۴مبلغ خواهر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه سهم شعبه قم، ۶۹۷۲ مبلغ بوده و۲۳۷ گروه تبلیغی به نقاط مختلف شامل نقاط محروم و مناطق مشترک اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: ۴۷ درصد اعزام شعبه قم به صورت گروهی بوده و با محاسبه مبلغان اعزامی حوزه علمیه قم که حدود۳هزار نفر و سازمان اوقاف و امور خیریه هم که حدود ۲هزارنفر اعزام مبلغ داشته‌اند در مجموع ۱۶هزار و ۵۰۰ مبلغ در سرتاسر کشور عزیزمان به فعالیت تبلیغی پرداخته‌اند.  

حجت الاسلام والمسلمین شریعتمداری تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان امسال استقبال «تبلیغ اولی‌ها» بود که با توجه به برخط شدن تشکیل پرونده تبلیغی و روند صعودی آن، شاهد گسترش دامنه تبلیغ در میان نسل جوان‌تر حوزه بودیم.

مدیرکل تبلیغ عمومی ابراز کرد: از مهمترین موضوعات مطرح شده در ایام تبلیغی ماه رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری توسط مبلغان می‌توان به «اندیشه مقاومت»، «جهاد تبیین»، «تفسیر قرآن کریم»، «تقویت بنیان خانواده» و ... اشاره کرد.

وی با اشاره به دریافت گزارش‌های تصویری از فعالیت مبلغان و گروه های تبلیغی نسبت به انجام ارزیابی های چندلایه از طریق خود ارزیابی، ارزیابی سرگروه و اعضاء به صورت متقابل، ارزیابی نهاد درخواست کننده، ارزیابی کارشناس مسئولان تبلیغی که به صورت تصادفی از میان مبلغان انجام شده و بررسی گزارشات تصویری، و ارتباط با نهادهای رصدی در رابطه با فعالیت مبلغان خبرداد و گفت: گزارشات تصویری از فعالیت اثربخش مبلغان در محیط هایی گسترده، افزون بر مساجد و حسینیه ها و تکایا خبر می دهد به صورتی که قشر خاکستری مردم را نیز در میان مخاطبان پوشش داده است به عنوان مثال برگزاری تلاوت قرآن در بوستان ها و برگزاری مجالس خانگی قرآنی که با استقبال خوب مردم مواجه شده از جمله خدمات ارزشمند طلاب و مبلغان عزیز بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند