Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@08:52:03 GMT

◄ «هما» موفق به گرفتن گواهینامه IOSA شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۳۵۴۲

◄ «هما» موفق به گرفتن گواهینامه IOSA شد

تین‌نیوز | 

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برای ششمین بار موفق شد گواهینامه IOSA را کسب کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، گواهینامه IOSA   شرکت هواپیمایی «هما» که ممیزی عملکرد ایمنی شرکت‌های هواپیمایی بازرگانی عضو انجمن بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی(یاتا) در حوزه‌های عملیات پرواز، مهندسی و تعمیرات، خدمات فرودگاهی، منابع انسانی، حراست و آموزش است، به‌صورت دوسالانه انجام می‌پذیرد و در صورت کسب موفقیت، مجوز ادامه عضویت شرکت‌های هواپیمایی در یاتا صادر و به‌صورت گواهینامه IOSA  به آن‌ها تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما» در این دوره از ممیزی IOSA  از تاریخ 18 تا 22 آذرماه     1396 به مدت یک هفته و توسط شرکت استرالیاییAviation Compliance Solution(ACS)  که به‌عنوان یکی از شرکت‌های مورد تائید یاتا برای انجام این ممیزی است، مورد ارزیابی قرار گرفت و با موفقیت مراحل اجرایی ممیزی را پشت سر گذارد و موفق شد گواهینامهIOSA با تاریخ اعتبار جدید را کسب کند.

آخرین اعتبار گواهینامه مزبور 5 مارس سال 2018 بود که با تمدید آن به مدت دو سال، هما عضویت خود در یاتا را تا 5 مارس سال 2020 به تثبیت رساند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هما گواهینامه IOSA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ملوان تاکنون هرگز سهمیه آسیا نگرفته و هیچوقت به اندازه این فصل نیز به آسیا نزدیک نبوده است. شاگردان مهدی تارتار بالاتر از گل‌گهر مدعی و تیم‌هایی نظیر مس رفسنجان و فولاد که به عنوان قدرت‌های چند فصل اخیر ایران مطرح هستند، موفق شده در بین تیمهای بالای جدول قرار بگیرد.

ملوانی‌ها که هفته گذشته شکست تلخی برابر سپاهان داشتند، موفق شدند سایپا را شکست بدهند تا همچنان در جام حذفی باقی بمانند.

باتوجه به حذف پرسپولیس و استقلال، ملوان امیدوار است تا با قرعه مطلوب در مرحله بعدی موفق شود به نیمه نهایی هم صعود کند.

این برد همچنین روحیه ملوان را بالا برده و حالا تارتار امیدوار است تیمش در مقابل استقلال خوزستان و هوادار هم نتیجه بگیرد تا شاید در بازی رودررو برابر تراکتور بتواند جایگاه این تیم را از آن خود کند.

در صورتی که ملوان به رتبه چهارم برسد، در آن صورت قهرمانی سپاهان در جام حذفی به این تیم سهمیه می‌دهد.

همچنین ملوان در صورت کسب سهمیه اولین تیم تاریخ لیگ برتر می‌شود که یک فصل بعد از صعود به لیگ برتر سهمیه آسیا می‌گیرد، هرچند که برای ملوان همین رتبه پنجم نیز بهترین جایگاه در تاریخ لیگ‌برتری این باشگاه محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان