Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی از بارش برف، باران و تگرگ در ۲۱ استان کشور طی امروز و فردا خبر داد و نسبت به لغزندگی جاده‌ها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات البرز هشدار داد. ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ اقتصادی راه و مسکن نظرات

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز در اکثر نقاط کشور به جز مناطقی از جنوب و جنوب غرب بارش باران، رعد و برق و وزش شدید باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شدت بارش را در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، مرکزی، همدان، لرستان، خراسان جنوبی و رضوی، سمنان، تهران، قم، کرمان و سیستان و بلوچستان داریم.

وی بیان کرد:‌ فردا (دوشنبه) نیز ادامه بارش‌ها در ببیشتر مناطق کشور به جز بخش‌هایی در شمال شرق خواهیم داشت. به طوریکه شدت بارش‌ها فردا در جنوب کردستان، کرمانشاه، ایلام، مرکزی، همدان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال و غرب اصفهان، خراسان رضوی، بوشهری و بخشی از مناطق شمال شرق تهران خواهد بود.

به گفته وی، امروز و فردا بارش در ارتفاعات البرز بارش‌ةا به شکل برف است که احتمال لغزندگی و اختلال در حمل‌ونقل جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت راه سازمان هواشناسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه سازمان هواشناسی وزارت راه سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از هواشناسی کرمان اعلام کرد، طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (پنجشنبه) و فردا جمعه ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در بیشتر مناطق استان کرمان ادامه خواهد داشت.

 بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود وبا توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در  این مناطق محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای بیشتر مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان