Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:10:04 GMT

افزون بر چهار میلیارد سهم در تالار بورس رشت معامله شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۴۱۳۴

افزون بر چهار میلیارد سهم در تالار بورس رشت معامله شد

رشت - ایرنا - مدیر تالار منطقه ای بورس رشت گفت: چهار میلیارد و 18 میلیون سهم سال گذشته در تالار بورس رشت معامله شد.

محمدرضا مهران فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان سهم به ارزش اقتصادی 23 هزار و 475 میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت که از این میزان، 57 درصد مربوط به خرید و بقیه فروش سهام را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در این مدت پنج هزار و 52 کد سهامداری جدید برای اشخاص حقیقی و حقوقی توسط 30 شرکت کارگزاری فعال در منطقه صادر شده است.
مدیر تالار منطقه ای بورس رشت خاطر نشان کرد: همچنین یک هزار و 165 متقاضی از انواع دوره آموزشی کارگاهی و ترمیک بورس منطقه ای در سال گذشته بهره مند شده اند.
تالار بورس رشت بعنوان هفتمین تالار بورس منطقه‌ای و نهمین تالار بورس کشور، آبان ماه سال 1383 با حضور دبیرکل وقت بورس اوراق بهادار افتتاح شده است.
7286/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بورس گيلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت

قراییان گفت: تصادف در محور گرمسار به سمنان پنج کیلومتری روستای لاسجرد در شهرستان سرخه رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش تصادف در ساعت چهار و ۳۷ دقیقه صبح، کارکنان اورژانس در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تاکید کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود : چهار آقا و ۲ خانم مصدوم ناشی از تصادف کامیون و تیبا به مرکز درمانی کوثر این شهر منتقل شدند که هم‌اکنون وضعیت جسمی و حال عمومی مساعدی دارند و با نظر پزشکان به احتمال زیاد تا پایان امروز چهارشنبه مرخص می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس