Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:57:54 GMT

ساختمان تربیت بدنی دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۴۲۷۱

ساختمان تربیت بدنی دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد

زاهدان - ایرنا - ساختمان حکمت دانشکده تربیت بدنی دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه زاهدان، رئیس دانشگاه و شماری از اساتید امروز/یکشنبه/افتتاح شد.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساختمان حکمت دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه با 2 هزار و 700 متر مربع زیربنا و 70 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا بندانی گفت: دانشکده روانشانسی و دانشکده تربیت بدنی به این ساختمان منتقل می شوند.
وی بیان کرد: عملیات ساخت این ساختمان از سال 92 آغاز و هزینه آن از محل اعتبارات ملی تامین شد.
وی افزود: ساختمان حکمت دانشکده تربیت بدنی شامل سالن آمفی تئاتر، آزمایشگاه، سالن ورزشی، 2 کلاس سمعی و بصری و چندین کلاس آموزشی است.
وی تصریح کرد: افتتاح ساختمان حکمت دانشکده تربیت بدنی تا حدودی مشکل فضای آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان را برطرف کرده است.
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: همچنین بیش از 2 هزار و 500 مترمربع فضا سازی برای این ساختمان در نظر گرفته شده که 500 متر مربع آن آماده شده است.
بندانی اظهار داشت: 100 میلیارد ریال پارسال از محل اوراق خزانه برای اجرای طرح های عمرانی دانشگاه سیستان و بلوچستان جذب شده و امسال این دانشگاه مشکل مالی برای اجرای طرح های عمرانی ندارد.
وی ادامه داد: همچنین70 تا 100 میلیارد ریال بودجه عمرانی برای دانشگاه سیستان و بلوچستان برای سالجاری در نظر گرفته شده است.
3213**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش افتتاح ساختمان تربيت بدني دانشگاه سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح آموزشگاه مشارکتی خدجیه نجم‌الدین که با حضور تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز استان سمنان صورت گرفت، گفت: مدرسه باید دالان زندگی باشد و اگر امروز در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت کرده‌ایم، ماحصل فعالیت و زحمات معلمان در تربیت فرزندان این کشور بوده است.
خدامراد صحرایی با اذعان به وجود کم و کاستی‌ها افزود: در حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت سیاست توسعه متوازن را در پیش گرفته است؛ به‌نحوی که حدود نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم به سمت هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای رفته‌اند که این به معنای تضمین آینده کشور در بسیاری از حوزه‌ها و رفع مشکل بیکاری است.

دیگر خبرها

  • افتتاح کلاس‌های درس تخصصی تربیت بدنی سرخه
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد