Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به لایه‌روبی اسکله ترمینال کانتینری مجتمع بندری نگین بوشهر گفت: در اجرای این پروژه به طول ۱۵۰ متر اسکله یاد شده ۱.۲ میلیون متر مکعب لایه‌روبی می‌شود. ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ استانها بوشهر نظرات

نورالله اسعدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه مجتمع بندری نگین به عنوان پسکرانه بندر بوشهر از ظرفیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: این مجتمع بندری به مساحت 450 هکتار ظرفیت مناسبی برای تخلیه و بارگیری کالای تجاری اعم از کانتینری، فله، مایع و مواد معدنی در بندر بوشهر فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش 2.5 برابری تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر گفت: با تکمیل این مجتمع بندری، ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا سالانه در بندر بوشهر از 7 میلیون تن به 15 میلیون تن افزایش می‌یابد.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از اجرای عملیات لایه‌روبی ترمینال کانتینری مجتمع بندری نگین خبر داد و بیان کرد: این ترمینال کانتینری که در آستانه بهره‌برداری قرار دارد برای فراهم شدن پهلوگیری کشتی‌های بزرگ، عملیات لایه‌روبی در آن آغاز شده است.

اسعدی با بیان اینکه زمینه پهلوگیری کشتی‌های 50 هزار تنی در اسکله پایانه کانتینری نگین فراهم می‌شود خاطر نشان کرد: لایه‌روبی پایه اسکله کانتینری مجتمع بندری نگین  با اعتبار 70 میلیارد تومان آغاز شده است که با تکمیل آن زمینه پهلوگیری کشتی‌ها  با ظرفیت 50 هزار تن برای نخستین بار فراهم می‌شود.

وی حجم لایه‌روبی ترمینال کانتینری جزیره نگین بوشهر را  1.2 میلیون متر مکعب دانست و افزود: در اجرای این طرح به طول 150 متر پایه اسکله لایه‌روبی می‌شود.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: ظرفیت کانتینری بندر بوشهر با افتتاح این ترمینال به یک میلیون TEU، کانتینر می‌رسد.

اسعدی با اشاره به افتتاح ترمیتال کانتینری مجتمع بندری نگین بوشهر گفت: با افتتاح ترمینال کانتینری مجتمع بندری نگین در نیمه نخست، بندر بوشهر به عنوان دومین بندر کانتینری کشور پس از بندر شهید رجایی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن دو نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه صبح امروز جمعه سی و یکم فروردین حادثه‌ای صنعتی در پتروشیمی رازی شهرستان ماهشهر رخ داد که دو نفر در این حادثه جان باختند.

فریدون بندری افزود: این حادثه در پی سقوط اتاقک جرثقیل در اسکله پتروشیمی شیمیایی رازی رخ داده است.

وی گفت: پنج نفر از افراد داخل اتاقک جرثقیل به دلیل سهل انگاری و ایجاد حادثه به دریای مجاور پتروشیمی سقوط کردند که در این رخداد دو نفر جان باختند و سه نفر مصدوم شدند.

بندری افزود: حادثه دیدگان کارکنان پتروشیمی رازی بودند و افراد مصدوم به مرکز درمانی منطقه اعزام شده اند.

دیگر خبرها

  • منشاء صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • امدادرسانی به یک مصدوم در محور بروجن به بلداجی
  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • عملیات برف‌روبی در محور پاوه به مریوان
  • ضریح مطهر حضرت هلال بن علی (ع) غبار روبی و عطرافشانی شد
  • جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • جان باختن دو نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل