Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قصرشیرین گفت: دو سد تنگه حمام و زاگرس در شهرستان قصرشیرین تا شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسند. ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ استانها کرمانشاه نظرات

فرامرز اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دو سد تنگه‌حمام و زاگرس تا شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسند، اظهار داشت: این دو سد در مجموع 9000 هکتار از اراضی شهرستان قصرشیرین را تحت پوشش قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از 30 هزار هکتار زمینی که در قالب سامانه گرمسیری قرار بوده در شهرستان قصرشیرین آبی شود به 9000 هکتار تقلیل پیدا کرده است عنوان کرد: تخصیص‌ها کاهش یافته است و آب نیرو با توجه به شرایط آب و حقابه‌های تخصیص یافته سهم کشاورزان و سایر وارد را تنظیم می‌کند.

اکبری گفت: براساس طرح سامانه گرمسیری بخشی از آب رودخانه سیروان در اورامانات به دشت‌های ازگله، ذهاب، سرقلعه و سومار در شهرستان‌ ثلاث‌باباجانی، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب منتقل و مابقی روانه اراضی کشاورزی استان ایلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 55 درصد سامانه گرمسیری مربوط به بخش کرمانشاه و 45 درصد براساس توافقات اولیه مربوط به ایلام است افزود: امسال کشاورزان از برکات طرح سامانه گرمسیری بهره‌مند می‌شوند و با اجرای این طرح 24 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی در استان کرمانشاه آبی می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41380/P41362/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب