Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز از برگزاری نخستین مسابقات بین المللی آفرود جام خلیج فارس با حضور ۱۰ تیم داخلی و خارجی به میزبانی پیست هیو استان البرز خبر داد. ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ استانها البرز نظرات

 اردشیر درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به برگزاری مسابقات آفرود جام خلیج فارس در استان البرز اظهار داشت: شهرستان ساوجبلاغ 13 و 14 اردیبهشت ماه میزبان مسابقات بین‌المللی آفرود جام خلیج فارس با حضور 10 تیم از کشورهای مختلف در پیست "هیو" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز افزود: نخستین مسابقه بین‌المللی آفرود"جام خلیج فارس"  با حضور ورزشکاران کشورهای روسیه، عراق، عمان، آذربایجان ، گرجستان، ارمنستان، ترکیه و جمهوری اسلامی ایران در  اردیبهشت ماه سال جاری در پیست هیو شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه  نخستین بار است که ایران میزبانی مسابقه بین‌المللی اتومبیل‌رانی را به عهده دارد، گفت: برگزاری منسجم و باشکوه این مسابقه از اهمیت خاصی برخوردار است که قطعا هیئت استان البرز  مقتدرانه مسابقات را برگزار می‌کند و شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان موافقت خود را با برگزاری مسابقه بین‌المللی اتومبیلرانی آفرود"جام خلیج فارس" به میزبانی استان البرز اعلام کرده است. 

 درویشی درباره برگزاری المپیاد فرهنگی- ورزشی "جام شهید مدافع حرم حاج مهدی عسگری" نیز بیان کرد: مسابقات چندجانبه اتومبیلرانی اسلالوم، مسابقات اتومبیلرانی رالی، مسابقات رالی موتوراستریت و موتور تریل، همایش ماشینهای رادیوکنترل و همایش خودروهای کلاسیک از جمله برنامه‌های المپیاد فرهنگی- ورزشی "جام شهید مدافع حرم حاج مهدی عسگری " است که از 31 فروردین ماه  در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41451/P1494/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد

ایسنا/هرمزگان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک از راه‌اندازی غرفه فرهنگ و هنر و برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در این شهرستان خبر داد.

محمد پیشان شامگاه ۱۱ اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: خلیج فارس هویت ملی ماست و نامگذاری ۱۰ اردیبهشت به نام روز ملی خلیج فارس فرصتی ارزشمند است تا با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سراسر کشور و به ویژه در سواحل خلیج فارس این نماد هویت ملی را پاسداری نماییم.

وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک با همراهی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان با هدف پاسداشت روز ملی خلیج فارس مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در سطح شهرستان سیریک برگزار نمود، در این مسابقه هنرمندان شهرستان نقاشی های مختلفی با موضوع خلیج فارس ترسیم کردند و این روز بزرگ را گرامی داشتند. آثار هنرمندان شرکت کننده در غرفه فرهنگ و هنر شهرستان جهت بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک تصریح کرد: در پایان این مسابقه از فاطمه ملاحی، زینب جمالدینی و زهرا ملاحی به عنوان سه نفر برتر مسابقه طراحی و نقاشی با هدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد