Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از کارخانجات و شرکت های خصوصی در استان یزد به دلایل واهی به اجبار! قدام به اخراج نیروهای خود می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا، براساس گزارشات مردمی، برخی از کارخانجات و شرکت های خصوصی در شهرستان های استان یزد به دلایل واهی چون جابجایی نیرو، به کار گیری نیروهای جدیدتر، کاهش هزینه های جاری و یا حتی خصومت شخصی به اجبار! قدام به اخراج نیروهای خود می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به دلیل بستن قراردادها به صورت یکماهه که در هیچ ارگان دیگری این نوع قرارداها وجود خارجی ندارد نیروی انسانی خود را به صورت غیر انسانی دقیقا تا روز آخر قراردادش به کار گرفته و به صورت لحظه ای در پایان قرارداد ادامه قرارداد با وی را لغو و امضاء نمی کنند!

حال این نیروها ناگهان بیکار شده، اصلا فرصتی برای به دنبال کار جدید گشتن نداشته و حتی بیمه انها نیزدچار اختلال می شود.

در سالی که بنام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است حماینت از حقوق کارگری بیش از پیش باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد چراکه تمام فلسفه حمایت از کالای ایرانی، رونق اشتغال و کسب و کار کارگران این کشور است.

آسیب اینکه گارفرمایان خود را ملزم به رعایت حقوق کارگری ندانند شاید بیشتر از عدم حماین از کالای ایرانی باشد و مطمئنا این جاده یک طرفه که تنها کارفرمایان از ان سود می برنند راه به جایی جز نابود نظام اقتصادی و کاری کشور ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ترکمنستان برای افزایش فعالیت شرکت‌های ایرانی در این کشور

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با «سردار بردی محمدف» رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا،حسین امیر عبداللهیان در این دیدار با تاکید بر اهمیت و اولویت توسعه روابط با همسایگان بویژه ترکمنستان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد روابط دوجانبه، به اقدامات صورت گرفته از سوی مراجع ذیربط ایرانی برای اجرای توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله در حوزه های اقتصادی تاکید کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی، کمیسیون همکاری های کنسولی و مرزی و توافقات صورت گرفته برای توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور در زمینه گاز، برق، مدیریت آب، حمل و نقل و ترانزیت، اجرای طرح های زیربنایی و افزایش مبادلات بازرگانی، توسعه همکاری‌های دو کشور در موضوعات منطقه ای و بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

رییس جمهور ترکمنستان نیز در این ملاقات با اظهار رضایت از سطح عالی تعاملات دوستانه و برادرانه دو کشور، از این همکاری ها به عنوان نمادی از روابط دوستانه در منطقه یاد کرد.

بردی محمدف با اشاره به تجارب مثبت اجرای طرح های زیربنایی توسط شرکت های ایرانی در ترکمنستان، در خصوص فراهم کردن زمینه افزایش فعالیت شرکت های ایرانی در کشورش اعلام آمادگی کرد. 

در این دیدار همچنین در خصوص برخی مسائل منطقه ای از جمله مبارزه با تروریسم، برقراری صلح و ثبات در افغانستان و همچنین دریای خزر تبادل نظر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ترکمنستان برای افزایش فعالیت شرکت‌های ایرانی در این کشور
  • اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • عملکرد شهرداری نقش بسزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • عملکرد شهرداری نقش به‌سزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • می‌توان از ظرفیت نیروهای جهادی برای کاهش تصادفات استفاده کرد
  • ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است
  • ثبت قراردادهای اجاره ملک در سامانه خودنویس اجباری شد
  • توجه ویژه به کالای ته‌لنجی و تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر