Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@10:24:42 GMT

یاسوج| اجساد خلبان و کمک خلبان ATR در دنا پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۵۴۸۵

یاسوج| اجساد خلبان و کمک خلبان ATR در دنا پیدا شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن بافت‌هایی از اجساد خلبان و کمک خلبان هواپیمای ATR "تهران-یاسوج" در ارتفاعات دنا خبر داد. ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

عزیز فیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: بافت‌های انسانی مجزا از پیکر خلبان و کمک خلبان هواپیمای ATR "تهران-یاسوج" پیدا شده ولی هنوز کامل نبوده و شرایط تحویل به خانواده‌ها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون 209 بافت انسانی مجزا در ارتفاعات دنا جمع اوری و انتقال یافته است، عنوان کرد: تاکنون 19 پیکر از جانباختگان سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" تحویل خانواده جانباختگان شده است.

فیلی ابراز کرد: تاکنون هیچ بافت انسانی از پیکر 8 نفر از جانباختگان پیدا ندشه که امیدواریم در ادامه عملیات پیکر این افراد نیز پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه به محض مساعد شدن وضعیت جوی در ارتفاعات دنا عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان ادامه می‌یابد، افزود: امدادگرانی از برخی استان‌های کشور و امدادگران هم استانی به احتمال زیاد فردا ادامه می‌یابد.

فیلی در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که پیش بینی تان از پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان چیست؟ گفت: نمی‌شود زمان دقیقی را مشخص کرد ولی به شرط مساعد بودن وضعیت جوی یک ماه دیگر پایان عملیات اعلام می‌شود.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گور‌های جمعی، مکان‌هایی که ابعاد نقض حقوق شهدای غزه را افشا می‌کند
  • جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند
  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت