Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@22:11:54 GMT

مسابقه‌ای که به خاطر یک خرمالو بوی انتقام می‌دهد!

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۵۵۰۱

مسابقه‌ای که به خاطر یک خرمالو بوی انتقام می‌دهد!

ورزش > لیگ برتر - خونه به خونه در هفته سی و دوم لیگ آزادگان میزبان شهرداری ماهشهر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیگ آزادگان هفته های پایانی خود را سپری می کند و تلاش تیم های برای رسیدن به لیگ برتر همچنان ادامه دارد. چهار تیم نفت مسجد سلیمان، خونه به خونه، فجرسپاسی و نساجی قائمشهر شانس های صعود به لیگ برتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته نساجی در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر خواهد رفت و فجرسپاسی از مس کرمان و خونه به خونه از شهرداری ماهشهر میزبانی می کنند. در این بین دیدار خونه به خونه و شهرداری ماهشهر از حساسیت خاصی برخوردار است. علیرضا مرزبان سرمربی شهرداری ماهشهر فصل گذشته سرمربی خونه به خونه بود. بی‌شک حضور دوباره او در بابل می تواند حواشی زیادی داشته باشد. زمانی که مرزبان سرمربی خونه به خونه بود، برای او مدیر فنی گذاشتند و پس از این انتصاب، او به این نتیجه رسید که به روزهای آخر کارش در آنجا نزدیک می‌شود. مرزبان حتی وقتی دید مدیر فنی تیم در رختکن دستورات فنی می‌دهد بیش از گذشته بهم ریخت. اما این همه مشکلات او نبود. درگیری با هواداران باعث شد تا مرزبان حتی مورد تهدید قرار بگیرد. سرانجام این مربی با حواشی زیادی از خونه به خونه جدا شد. در سال گذشته وقتی مرزبان سرمربی سیاه جامگان بود برای برگزاری بازی حذفی به بابل رفت تا مقابل خونه به خونه قرار گیرد. در حین بازی، یکی از هواداران به سمت او خرمالو پرت کرد. مرزبان از این مسئله شاکی بود و به ناظر بازی گفت باید به این رفتار رسیدگی کنند اما در نهایت با اظهارات مالک خونه به خونه تصمیم به شکایت گرفت. حسن زاده در مصاحبه ای گفت هواداران به سمت مرزبان خرمالو پرت کردند چون او این میوه را دوست دارد! مرزبان از حسن زاده شکایت کرده و ظاهرا شکایت آنها در مرحله رسیدگی است. 

حال با این پیش زمینه، مرزبان برای انتقام به بابل بازخواهد گشت و باید دید در تقابل مرزبان و خونه به خونه چه کسی برنده خواهد شد؟

کلید واژه‌ها : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال - فدراسیون فوتبال - لیگ یک - جام آزادگان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال لیگ یک جام آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!