Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@21:42:38 GMT

انتصابات جدید در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد+جزییات

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۵۷۳۱

انتصابات جدید در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد+جزییات

طی حکمی از سوی سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ دوم پاسدار سید حمزه محقق زاده به عنوان فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه معرفی شد و از زحمات سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده فرمانده سابق سپاه این شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام، طی حکمی از سوی سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده به عنوان معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد و از زحمات سرهنگ پاسدار احمد آسوده معاون سابق اجرایی سپاه استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

 

همچنین بر اساس حکم دیگری، سرهنگ دوم پاسدار سید حمزه محقق زاده به عنوان فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه معرفی شد و از زحمات سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده فرمانده سابق سپاه این شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق زاده فرمانده جدید سپاه شهرستان کهگیلویه، پیش از این فرمانده سپاه شهرستان چرام بود.

 

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه طی روزهای آینده در شهر دهدشت برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمینه و شاه کلید تولید، توسعه و اقتصاد در جامعه، کارگران هستند.

سید جواد هاشمی مهر در نشست هم‌اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان به مناسبت هفته کار و کارگر افزود: تمام مشکلاتی که بیان شد مشکلات به جایی هستند و این قول را ‌می دهیم که جلسه‌ای با حضور استاندار با تشکلات کارگری و کارفرمایی را ترتیب بدهیم. 

وی اظهار کرد: موضوعی که تشکل های صنفی باید پیگیری کنند اینست که شرکت های خدماتی برابر با مفاد قرارداد با کارگران رفتار نمی کنند و این موضوع نیازمند نظارت دقیق از سوی دستگاه های متولی است. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تشدید نظارت ها در شرکت ها، ادارات و کارخانه ها موضوع مهمی است و باید تیم های نظارتی تشکیل شوند تا حقوق کارفرمایان رعایت شود و در حق کارگران ظلم نشود. 

هاشمی مهر تصریح کرد: برای رسیدگی به درخواست ها و مطالبات کارگران به این یک هفته اکتفا نکنیم چرا که دغدغه هایی که کارگران با آن دست و پنجه نرم می کنند در کل طول سال است.

وی ادامه داد: مهر ماه هر سال در زمینه ایاب و ذهاب و جابجایی دانشجویان و دانش آموزان استان بخصوص شهر یاسوج با مشکل مواجهیم که با پیگیری های صورت کرفته قرار شد ۵۰ دستگاه اتوبوس به استان اختصاص داده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با نبود شعبه ای از بانک رفاه در شهرستان بهمئی عنوان کرد: فعالیت بانک رفاه در این شهرستان برای خدمات دهی به جامعه کارگری را پیگیری خواهم کرد.

هاشمی مهر بیان کرد: با ورود مجموعه استانداری و برخی دستگاه‌ها بخشی از مطالبات کارگری استان را تامین کردیم که شاهد نگرانی و تجمع کارگران نباشیم. شرکت های خدماتی نظارت کنند که حقوق کارگران‌شان به موقع پرداخت شود و باعث مسایل و مشکلاتی نشود.

فعالیت ۵۷ تشکل کارگری در کهگیلویه و بویراحمد 

نوذر شبرنگ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: کارگران محور اصلی جهش تولید و ستون فقرات تولید هستند.

وی با اشاره به تعداد تشکلات کارگری و کارفرمایی در سطح استان کهگیلویه بویراحمد افزود: در سطح شهرستان بویراحمد ۱۵ انجمن کارگری و دو انجمن کارفرمایی، در شهرستان گچساران ۳ انجمن کارگری و یک انجمن کارفرمایی، در شهرستان کهگیلویه ۶ انجمن کارگری و یک انجمن کارفرمایی، در شهرستان بهمئی، یک انجمن کارگری، در شهرستان دنا دو انجمن کارگری، در شهرستان باشت یک انجمن کارگری و در شهرستان چرام یک انجمن کارگری فعالیت دارند.

شبرنگ اظهار کرد: در شهرستان بویراحمد ۶ کانون کارگران بازنشسته و در سطح استان یک کانون کارگران بازنشسته داریم که جمع کل تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در سطح استان ۵۷ تشکل هستند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از روز پنج اردیبهشت ۱۴۰۲ برنامه‌هایی شامل برگزاری جلسات هماهنگی و هم‌اندیشی برای اجرای ویژه برنامه‌های هفته کارگر، عطرافشانی گلزا شهدا و تجدید پیمان با آرمان والای شهدا در همه شهرستان ها، دیدار تعدادی از کارگران با مقام معظم رهبری در تهران، دیدار با ائمه جمعه شهرستانها و پیگیری مسائل و مشکلات کارگری و دعوت از ائمه جمعه برای سخنرانی در مورد کار و کارگر در خطبه های نماز جمعه، برگزاری جشن کارگری در کارخانه سیمان و مجتمع شرکت کشاورزی و دام پروری یاسوج و تجلیل از کارگران را برگزار کردیم.

عادل اردشیری، رئیس انجمن صنفی کارگران حمل و نقل کشور نیز در این نشست گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم، مشارکت مردم به معنای اهمیت دادن به مردم و تعامل و همکاری با بخش خصوصی است، اکثریت سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری هم سو با زحمات کارگران نامگذاری شده است.

وی افزود: کارگر و کارفرما لازم و ملزوم هم هستند و تعامل بین آنها مهم است اما متاسفانه در این استان همکاری خوبی با بخش خصوصی نیست.

رئیس انجمن صنفی کارگران حمل و نقل کشور مهم ترین مطالبات کارگران را عدم سهمیه بیمه اجتماعی برای کارگران ساختمانی و بنایی، پرداخت به موقع حقوق و بیمه شغلی کارگران، مسکن کارگران، راه‌اندازی کارخانه جات و کارگاه‌های واقع در شهرک‌های صنعتی که طی سال‌های گذشته تخلیه شده‌اند و تسهیلات کم بهره برای کارگران عنوان کرد. 

شیدایی، رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان بویراحمد نیز در این نشست گفت: با وجود اصلاح ماده ۵ بیمه ساختمانی باز هم مشکلاتی در این زمینه وجود دارد. همچنین کارگران ساختمانی استان نیازمند دستگاه‌های گچ پاش هستند که البته این دستگاه‌ها حدود یک میلیارد تومان هزینه می‌برند تا وارد استان شوند.

وی اظهار کرد: جایگاه کارگران ساختمانی نیز موضوعی است که نیاز بسیاری به پیگیری دارد چرا که تجمع کارگران در خیابان معضل مهمی هم برای کارگران و هم برای شهروندان ایجاد کرده است. 

به گزارش ایسنا در پایان این نشست از کارگر نمونه، کارفرمای نمونه و موسسه کاریابی نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد تحلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور