Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسحله سابر ایران با اشاره به آغاز اردوهای تیم‌ ‌ملی در سال ۹۷ گفت: برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برنامه خاصی داریم.

پیمان فخری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه تیم‌ ‌ملی شمشیربازی اسلحه سابر در سال ۹۷ و مسابقات پیش روی سابریست‌های ایرانی، اظهار کرد: از امروز (یکشنبه) اولین روز تمرینات و اردوی تیم‌ ‌ملی اسلحه سابر در آکادمی ملی المپیک با حضور شش شمشیرباز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو برای حضور قدرتمند در جایزه بزرگ مسکو که از ۱۸ تا بیستم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود تشکیل شده است. در پایان چهار سابریست عازم این رقابت‌ها خواهند شد. همچنین بنا به دعوت تیم‌ ‌ملی روسیه یک اردوی مشترک را پیش از آغاز جایزه بزرگ مسکو خواهیم داشت و به همین دلیل پنج روز زودتر به روسیه سفر می‌کنیم، علاوه بر این باید ۲۸ اردیبهشت ماه در جام جهانی مادرید شرکت کنیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی شمشیرباز اسلحه سابر ایران در مورد مهم‌ترین اهداف تیم‌ ‌ملی در سال ۹۷، اظهار کرد: استارت جدی تیم‌ ‌ملی در سال جدید از امروز زده شده است. از مهم‌ترین اهداف ما در سال جدید حضور درخشان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی است. در سال گذشته شاهد بودید که نفرات تیم‌ ‌ملی تا روزهای پایان سال در آمادگی کامل بودند و حتی در تعطیلات عید عازم جایزه بزرگ کره جنوبی شدند. خوشبختانه توانسته ایم روند آماده سازی شمشیربازان را ادامه‌ دهیم و امیدوارم با تمرکز بیشتر در سال جدید بتوانیم نتایج درخشان‌تری کسب کنیم.

فخری همچنین با اشاره به فاصله کم هشت تیم برتر جهان، گفت‌: در سال ۹۷ باید در رقابت‌های قهرمانی جهان هم شرکت کنیم که از تورنمنت‌های سطح بالا است. نتایج این رقابت‌ها را نیز نمی‌شود پیش‌بینی کرد چرا که اختلاف بین هفت تیم برتر جهان بسیار کم است و تنها کره جنوبی تیمی فوق‌العاده‌ای است و در سطحی بالاتر قرار دارد. مطمئنا قهرمانی در اکثر تورنمنت‌ها به یکی از شمشیربازان هشت تیم برتر جهان می‌رسد و هر تیمی تمرکز بهتری داشته باشد، موفق‌تر خواهد بود.

پیمان فخری در پایان با اشاره به اهمیت کسب مدال در بازی‌های آسیایی، تصریح کرد: برنامه خاصی برای بازی‌های آسیایی داریم و مطمئن باشید نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس که در بازی با صنعت نفت در دقایق ابتدایی مصدوم شد، در این خصوص گفت: فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد خداروشکر. یک حسی داشتم و می‌ترسیدم خدانکرده تشدید شود.

او در این خصوص اضافه کرد: امشب یا فردا MRI می‌دهم تا میزان دقیق آسیب‌دیدگی مشخص شود ولی فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد.

او در مورد مسابقه گفت: همیشه بازی کردن در آبادان مقابل صنعت نفت جلوی تماشاگرانش سخت بوده است چون تیم خوبی هستند. ما همه جوره محکوم به برد بودیم و شرایط خوبی هم داشتیم و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

عالیشاه راجع‌به صدرنشینی پرسپولیس عنوان کرد: بازی به بازی باید پیش برویم و الان باید به بازی آلومینیوم که حذفی است فکر کنیم و بعد از آن بازی به لیگ برمی‌گردیم.

دیگر خبرها

  • ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • مورایس فحش خورد و دربی را برد
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان