Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:05:03 GMT

بهره مندی مردم خوسف برای اولین بار از سینما

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۶۰۳۶

بهره مندی مردم خوسف برای اولین بار از سینما

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛عارف قاسمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف گفت:پرفروش ترین فیلم کشور با استقرار سینمای سیار در سالن اجتماعات بخشداری خوسف اکران که با استقبال چشمگیر و کامل شدن ظرفیت 170 نفره این سالن مواجه شد.

وی با بیان اینکه استقبال مردم موجب تمدید حضور سینما سیار به مدت یک روز در خوسف شد،افزود:قرار بود اکران فیلم تنها در روز عید مبعث باشد که امروز نیز فیلم به وقت شام اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی گفت:علاقه مندان به دیدن فیلم "به وقت شام" برای خرید بلیت می توانند به اداره فرهنگ و ارشاد خوسف مراجعه و یا از باجه کنار سالن اکران فیلم آن را تهیه کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف از احتمال ادامه نمایش فیلم با سینما سیار به صورت یک بار در هفته در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/غ

اولین اکران فیلم سینمایی در خوسف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روابط عمومی فیلم سینمایی «مست عشق» با انتشار بیانیه‌ای از تأخیر در اکران این فیلم سینمایی خبر داد.

در متن این اطلاعیه کوتاه آمده است: «به آگاهی علاقه‌مندان فیلم سینمایی «مست عشق» می‌رساند به علت بروز برخی مشکلات فنی در فرآیند آماده‌سازی فیلم سینمایی «مست عشق» و ضرورت حفظ کیفیت مورد نظر سازندگان، اکران فیلم با هماهنگی مدیر محترم اداره نظارت سازمان سینمایی و دبیر محترم شورای صنفی اکران، با یک هفته تأخیر از تاریخ پنجم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

امیدواریم آنچه به شما ملت عشق تقدیم می‌گردد، درخور نگاهتان باشد. شایسته ذکر است خرید بلیط از روز یک‌شنبه دوم اردیبهشت امکانپذیر خواهد بود».

لازم به یادآوری است، پیش از این قرار بود اکران فیلم «مست عشق» از ۲۹ فروردین در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.

فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند  به مقطعی از زندگی مولانا حکیم و شاعر نامدار ایرانی و شمس تبریزی می‌پردازد. در این فیلم  که در سال ۱۳۹۸ در ترکیه فیلمبرداری شد، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی و جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون ترکیه ایفای نقش می‌کنند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • بهره‌مندی بیش از ۲۳۴ هزار خانوار از طرح کالابرگ فجرانه
  • پیام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان به تهیه کننده سریال «نون خ»
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه در شهرستان اشکذر
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه