Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:14:32 GMT

تیپ شهید قهرمان همدان مصمم به ایجاد اشتغال است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۶۰۹۰

تیپ شهید قهرمان همدان مصمم به ایجاد اشتغال است

سرهنگ نورخدا شاکرمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای ایجاد فرصت های شغلی و بهره وری مناسب از زمان، ارتش اقدام به احیا و راه اندازی فنی و حرفه ای در پادگان ها کرد.
وی اضافه کرد: دوره های آموزشی مختلف از جمله رایانه و جوشکاری با هدف مهارت آموزی به سربازان آموزش داده می شود تا جوانان پس از اتمام دوره سربازی بتوانند در یک حرفه مشغول به فعالیت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این کلاس ها پس از پایان دوره آموزشی و دریافت مدرک، می توانند از تسهیلات بانکی 50 تا 300 میلیون ریال که توسط بانک حکمت ارائه می شود، بهره مند شوند.
فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان اظهارکرد: سربازان و کادر فعال در ارتش شهید قهرمان همدان از بار علمی، تخصص و توان بالایی برخوردار هستند.
سرهنگ شاکرمی افزود: سامانه شبیه ساز میدان مین، شبیه ساز موتور تانک و توپ توسط عوامل فعال در تیپ زرهی شهید قهرمان طراحی شد.
وی ادامه داد: طرح تیراندازی به اهداف ثابت و متحرک، نصب تیربار بر روی تانک در این پادگان طراحی شد همچنین مقالات متعددی برای ساخت پهباد ارائه شده است.
فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان بیان کرد: تحقیقات ارائه شده توسط پرسنل در شعبه تحقیق و پژوهش ارتش بررسی می شود و بعد از ارزیابی و کسب امتیازهای لازم با ارائه مشاوره از سوی طراح، این ایده به محصول تبدیل می شود.
سرهنگ شاکرمی درباره 29 فروردین نیز بیان کرد: این روز سند ماندگار از امام راحل و روز نمایش تدبیر و هوشمندی، تاسیس و حیات دوباره ارتش محسوب می شود.
وی با عنوان اینکه 29 فروردین روز اعتماد امام راحل به ارتش است افزود: بنیانگذار کییر انقلاب پیشینه و ظرفیت های این نیرو را خوب می شناختند و دانستند که ارتش ضامن امنیت کشور است.
وی یادآوری کرد: در حالیکه زمزمه هایی از انحلال ارتش به گوش می رسید اما امام راحل با تدبیر و دور اندیشی 29 فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند.
رژه نیروهای مسلح، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری رقابت های ورزشی، دیدار نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه از جمله برنامه های روز ارتش در همدان است.
2087/7526
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال ایجاد اشتغال تسهیلات بانکی تیراندازی فنی و حرفه ای نماینده ولی فقیه موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در سفر شهرستانی به مازندران در گلزار شهدای بابل بیان داشت: دولت و مجلس برای حمایت از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران مصمم هستند.

وی اظهار داشت: در سال جدید تلاش شد که دغدغه درمان خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان کاهش یابد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در سال جدید در بخش درمان و پرداخت معیشت والدین و خانواده‌های شهدا و جانبازان افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم؛ خاطرنشان کرد: دولت و مجلس مصمم هستند در سال جاری خدمات بهتری به خانواده‌های شهدا و جانبازان ارائه کنند.

وی تصریح کرد: اردیبهشت ماه سالروز شهادت دلیرمردان مازندران در خان طومان است که این دلاور مردان برای حفظ حرم اهل بیت(ع) رشادتهای زیادی از خود نشان داده اند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای والای مقام این شهر ادای احترام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است