Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب مرحله پایانی لیگ قهرمانان آسیا فردا(27فروردین ماه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی میزبان السدقطر است. شاگردان برانکو دیداری حساس پیش رو دارند و با پیروزی می توانند با 13 امتیاز به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنند.

محسن ربیع خواه، بازیکن مورد علاقه برانکو به دلیل مصدومیت نمی تواند سرخ پوشان را در این دیدار همراهی کند؛ از طرفی با خط حوردن فرشاد احمدزاده از لیست، احتمال حضور دوباره محسن مسلمان در ترکیب اصلی برای این بازی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اگر پروفسور پرسپولیس دست از لجبازی بردارد!

چندماهی می شود بهترین پاسور لیگ برتر نیمکت نشین شده و هنوز دلیل این تصمیم مشخص نیست. برانکو در مصاحبه های اخیرش بارها اعلام کرده است مشکل مسلمان فنی است و به همین دلیل راهی به ترکیب اصلی ندارد. اما با توجه به عملکرد این مسلمان باور چنین مسئله ای برای هواداران کمی سخت و برای برخی غیرقابل هضم است. به هرحال در این مدت طولانی نیمکت نشینی مسلمان هیچ مصاحبه ای نکرده تا پرسپولیس وارد حاشیه نشود.

این سکوت محسن مسلمان یا از روی حرفه ای گری زیاد است یا اشتباهاتی که مرتکب شده است و نمی خواهد کسی از او سردرآورد. به هرحال پرسپولیس برای دیدار فردا به این بازیکن نیاز دارد تا بی چون و چرا راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شود. پیشکسوتان پرسپولیس و کارشناسان فوتبال هم در مصاحبه های اخیر خود خواهان حضور مسلمان در ترکیب اصلی شده اند اما تصمیم اول و آخر را برانکو ایوانکوویچ می گیرد.

601

فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه آزادی السدقطر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!

طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن در خیابان کوثر زاهدان، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد. نیروهای امنیتی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند./صابرین نیوز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • عکس| واکنش فرشاد احمدزاده به انتقاد پیشکسوت استقلالی
  • انتقاد تند هاشم بیک‌زاده از رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده + ویدئو
  • تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده