Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@09:50:56 GMT

زورگیری جوان ناشی از 3 بسیجی در آبادان + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۶۴۱۹

زورگیری جوان ناشی از 3 بسیجی در آبادان + عکس

حوادث رکنا: پسر افیونی که قصد داشت از 3 بسیجی زورگیری کند پس از درگیری با بسیجی ها دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، عصر چهارشنبه 22 فروردین ماه امسال 3 جوان بسیجی سوار بر خودرو در منطقه کوی کارگر آبادان بودند که ناگهان پسر جوانی سوار بر موتور جلوی راه آنها را بسته و به سمت 3 پسر جوان حمله می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 جوان بسیجی که در برابر این صحنه قرار گرفته بودند موفق شدند پسر جوان را در این درگیری زمینگیر کنند و سپس با ماموران کلانتری 13 قدس تماس گرفته و متهم را در اختیار ماموران قرار دادند.

ماموران در بازرسی بدنی از متهم یک تیغ موکت بری به دست آوردند و در ادامه مشخص شد که پسر جوان که اعتیاد به مواد مخدر Drugs دارد شماره پلاک موتورش را با چسب مخدوش کرده است.

بنا به این گزارش، پسر جوان که احتمال می رود در آبادان زورگیری می کند برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث حوادث جوان عکس سارق زورگیر آبادان درگیری بسیجی حوادث فیلم ایران عکس دختر قتل داماد شلیک جوان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع میوه نوروزی در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر اداره جهاد کشاورزی آبادان با اعلام این خبر گفت: میوه نوروزی سیب قرمز و زرد هر کیلو ۳۰ هزار تومان و پرتقال شمال ۲۵ هزارتومان به فروش میرسد. 
دشتی با بیان اینکه ۴۰۰ تن میوه تنظیم بازار به استان خوزستان اختصاص یافته، افزود: از این میزان ۲۶ تن سهم آبادان است که شامل ۱۶ تن پرتقال و ۱۰ تن سیب زرد و قرمز می‌شود.
توزیع این نوع میوه‌ها از امروز آغاز شده و تا سوم فروردین ادامه دارد.
ایستگاه توزیع میوه با بهای دولتی هم اکنون در محل مقابل استادیوم تختی قرار دارد و در صورت استقبال مردم تعداد آن‌ها افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • هموارسازی جاده صالح آباد به همت جهادگران بسیجی + تصاویر
  • مهم‌ترین حوادث ۱۴۰۲ ؛ از قتل هولناک داریوش مهرجویی تا بازگشت امیر تتلو
  • نارضایتی مردم از محدودیت های ترافیکی در آبادان
  • مهم‌ترین حوادث ۱۴۰۲؛ از قتل مهرجویی تا بازگشت تتلو
  • انتخابات اتاق بازرگانی آبادان باطل اعلام شد
  • برگزاری جشن روزه اولی ها در خرمشهر
  • مشارکت بسیجیان بردسکن در قالب طرح پلیس یار بسیجی در تعطیلات نوروزی
  • آغاز توزیع میوه نوروزی در آبادان
  • روحیه بسیجی سرعت پیشرفت و آبادانی ایران عزیز را ارتقا می‌دهد