Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام دبیر دهمین کنگره انجمن ژئوپولتیک گفت: دومین همایش ملی جغرافیا و برنامه‌ریزی مناطق مرزی ایران ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود. ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرضا بخشی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهمین کنگره انجمن ژئوپولتیک و دومین همایش ملی جغرافیا و برنامه‌ریزی مناطق مرزی ایران به میزبانی استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام دبیر دهمین کنگره انجمن ژئوپولتیک و دومین همایش ملی جغرافیا و برنامه‌ریزی مناطق مرزی ایران گفت: این همایش در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 28 و 29 فروردین با حضور مقامات مختلف در تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این همایش جزو همایش‌های دوره‌ای در مناطق است تصریح کرد: کنگره انجمن ژئوپولتیک و همایش ملی جغرافیا و برنامه‌ریزی مناطق مرزی ایران، سال گذشته در زاهدان برگزار شده است.

بخشی خاطرنشان کرد: ژئوپولتیک منطقه ایران، اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار شرق از جمله محورهای دهمین کنگره انجمن ژئوپولتیک و دومین همایش ملی جغرافیا و برنامه‌ریزی مناطق مرزی ایران است.

قائم مقام دبیر دهمین کنگره انجمن ژئوپولتیک و دومین همایش ملی جغرافیا و برنامه‌ریزی مناطق مرزی ایران گفت: توسعه محلی، منطقه‌ای و کارآفرینی، امنیت و توسعه پایدار در شرق ایران، توسعه پایدار شرق، زیرساخت‌ها و ارتباطات بین‌المللی و توسعه پایدار اجتماعی محلی و توسعه اقتصادی مردم‌محور و نهادمحور از دیگر محورهای این همایش ملی است.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس

مساح دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های آموزشی برای یادآوری مسائل نظارتی انتخابات در طول هفته آینده برای این ناظران برگزار خواهد شد.

 وی افزود: ملزومات مورد نیاز برای برگزاری این مرحله به استان رسیده و تا پایان هفته بین ۳ شهرستان توزیع خواهد شد.

مساح در خصوص افرادی که در این مرحله می‌توانند رای دهند، گفت: کسانی که در مرحله قبل در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف رای داده اند و یا کسانی که در مرحله قبل در هیچ حوزه انتخابیه موفق به رای دادن نشدند؛ می‌تواند در این مرحله شرکت کنند.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۱ قانون انتخابات بیان کرد: مجوز اخذ رای از واجدان شرایط بر اساس نتیجه استعلام دستگاه‌های احراز هویت خواهد بود.

مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است