Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@20:11:13 GMT

راههاي دستيابي به عشق حقيقي و همسر آينده

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۶۷۹۵

راههاي دستيابي به عشق حقيقي و همسر آينده

خبرگزاري آريا -

به ازدواجي رمانتيک و موفق ايمان داشته باشيد
دستيابي به عشق حقيقي و همسر آينده
اغلب افراد مجرد ميل دارند بدانند که چگونه و کجا بايد عشق حقيقي را بيابند. در اين مقاله به 7 نکته کاربردي و بسيار سودمند براي دستيابي به يک عشق حقيقي اشاره گرديده است.
1- قدم اول را برداريد
به ازدواجي رمانتيک و موفق و شگفت انگيز ايمان داشته باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند همه چيز را زوج زوج آفريد و مطمئن باشيد دير يا زود آشنايي با يک فرد مناسب و تشکيل زندگي مشترک براي شما هم امکان پذير است. فقط کافي است خوب چشمانتان را باز کنيد و در فضاهايي که شانس ازدواج برايتان وجود دارد (دانشگاه، محل کار، مهماني هاي خانوادگي، عضويت در گروه هاي فرهنگي و اجتماعي و ورزشي و...) حاضر شويد تا عشق حقيقي خود را بيابيد.
2- دنبال چه کسي هستيد؟
ويژگي ها و صفاتي که از نظر شما بسيار قابل ستايش هستند را در اطرافيانتان شناسايي کنيد.اينگونه پيدا کردن عشق حقيقي براي شما آسانتر مي شود.
شريک زندگي آينده شما بايد از همان ويژگي ها و صفات اخلاقي برخوردار باشد. اگر از نظر شما ويژگي هايي نظير بالندگي معنوي، حس شوخ طبعي، مهرباني و يا تحصيلات عاليه تحسين برانگيز هستند، شريک آينده شما هم بايد از آن خصوصيات برخوردار باشد.
3- اين ها به درد شما نمي‌خورند
فردي که صفات و ويژگي هاي دلخواه و ارزشمند شما را بروز نمي دهد به عنوان شريک زندگي مناسب شما نيست. همچنين فردي که تنها در حضور شما رفتارهاي خوشايند و خوب از خود به نمايش مي گذارد و نه شخص ديگري، باز براي شما نامناسب است. علاوه بر آن افرادي که در پيش برد رابطه شتابزده عمل مي کنند هم شايسته برقراري رابطه نيستند. اينگونه افراد معمولا سبب دلشکستگي شما مي شوند.
4- در پيدا کردن عشق حقيقي بايد دور بعضي‌ها را خط کشيد
اگر با فردي که فاقد خصوصيات دلخواه شما است وارد رابطه شويد، راهي را شروع کرده ايد که جز شکست و ناکامي نتيجه اي ندارد. چون مدت زيادي از رابطه شما نخواهد گذشت که شروع به تغيير وي مطابق همان ويژگي هاي دلخواه خود خواهيد کرد. اما شريک شما بطور طبيعي در مقابل اين تغيير از خود مقاومت نشان خواهد داد. عدم توانايي وي در برقراري ارتباط و يا گوش دادن به صحبت هاي شما و يا برآورده سازي نيازهايتان موجب مي گردد که آنها را به اشتباه نشانه عدم علاقمندي به خودتان تلقي کنيد. اما تنها واقعيت آن است که شما فردي را برگزيده ايد که متناسب و برازنده تان نيست.
5- محيط‌تان را درست انتخاب کنيد
اگر در آرزوي ازدواج با يک ورزشکار هستيد، او را در سينما نمي توانيد بيابيد و يا چنانچه در جستجوي يک موسيقي دان هستيد بايد او را در محافل موسيقي پيدا کنيد. بنابراين براي يافتن عشق دلخواه خود بايد از خانه خارج شويد و توانمندي هايي کسب کنيد که فردي که دوست داريد با شما ازدواج کند، به دنبال اين توانمندي ها در همسر آينده اش باشد.
6- وابسته نشويد
اگر فکر مي کنيد فرد مناسبتان را پيدا کرده ايد همان اول کار دست و پاي اضافي نزنيد. به زندگي عادي خود مشغول باشيد و تنها اندکي در پي مجذوب ساختن فرد دلخواه خود انرژي صرف کنيد. افراد مجردي که تمام توجه و انرژي خود را معطوف مجذوب ساختن شريک زندگي دلخواه خود مي کنند، خود را از داشتن يک شريک مناسب و خوب محروم خواهند کرد. هر چيزي بايد از راهش انجام شود و وابسته شدن به طرف مقابل مربوط به وقتي است که او به خواستگاري شما پاسخ مثبت داده و دوست دارد شريک زندگي تان باشد.
7- آگاهانه ريسک کنيد
از منزل خارج شويد، با افراد جديد ملاقات کرده و روابط اجتماعي معقول و محترمانه اي داشته باشيد. ممکن است در رابطه با کسي که از او خوشتان آمده طرد شويد اما گاهي يافتن يک فرد مناسب با عشق حقيقي گاهي زمان بر است. از پا ننشينيد و منزوي نشويد.
منبع:موفقيت


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس

علیرضا حقیقی سال‌های طولانی را در فوتبال ملی و باشگاهی ایران پشت سر گذاشته و همچنین چندین فصل لژیونر بوده است. دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران که در این فصل پیراهن هوادار را برتن کرده، ۲ روز پیش ۳۵ ساله شد.

علیرضا حقیقی دو روز پیش در روز تولدش در چهارچوب دروازه هوادار برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفت و در نیمه دوم که حریف برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کرد واکنش‌های خوبی داشت.

این بازیکن سابق تیم ملی در حاشیه جشن تولدش، تصویری را همراه با پدرش منتشر کرد که در ادامه میبینید.

منبع: خبرآنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • نماهنگ|شریک جرم
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • (ویدیو) در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • ببینید | نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • نماهنگ/شریک جرم
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!